شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • كشف ترياك در داراب

    شناسه : 14516 ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 489 بازدید ارسال توسط :

    كشف ترياك در “داراب”   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از  پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي “داراب” از كشف ۱۹ كيلو و ۷۰۰ گرم ترياك در بازرسي از سواري پژو در يكي از محلات “جنت‌شهر” خبر داد. سرهنگ “عليرضا نوشاد” بيان كرد: مأموران انتظامي داراب با اقدامات فني و تخصصي مطلع […]

    كشف ترياك در داراب
    پ
    پ

    كشف ترياك در “داراب”

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از  پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي “داراب” از كشف ۱۹ كيلو و ۷۰۰ گرم ترياك در بازرسي از سواري پژو در يكي از محلات “جنت‌شهر” خبر داد.

    سرهنگ “عليرضا نوشاد” بيان كرد: مأموران انتظامي داراب با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي مقداري ترياك در منزل خود در يكي از محلات “جنت‌شهر” دپو كرده است كه موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

    وي افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسي از يك سواري پژو ۴۰۵ كه در پاركينگ آن منزل پارك بود ۱۹ كيلو و ۷۰۰ گرم ترياك كشف كنند.

    فرمانده انتظامي “داراب” با بيان اينكه تلاش براي دستگيري متهم كه در منزل حضور نداشت با جديت ادامه دارد، تصريح كرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از فعاليت سوداگران مرگ گزارش آن را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.