سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • قاسمپور فرماندار داراب: دولت تدبیر و امید از همان ابتدا بنا را برحل و فصل پرونده هسته ای گذاشت

    شناسه : 277 ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 746 بازدید ارسال توسط :

    در اولین شب پس از توافق هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ جمعی از مردم شهر داراب با برپایی مراسم جشنی در میدان باغ ملی شهر داراب خوشحالی خود را از این موفقیت بزرگ ابراز داشتند. در این مراسم که تا پاسی از شب ادامه داشت قاسمپور فرماندار داراب طی سخنان کوتاهی ازحضور مردم […]

    قاسمپور فرماندار داراب:  دولت تدبیر و امید از همان ابتدا بنا را برحل و فصل پرونده هسته ای گذاشت
    پ
    پ

    در اولین شب پس از توافق هسته ای بین ایران و گروه ۱+۵ جمعی از مردم شهر داراب با برپایی مراسم جشنی در میدان باغ ملی شهر داراب خوشحالی خود را از این موفقیت بزرگ ابراز داشتند. در این مراسم که تا پاسی از شب ادامه داشت قاسمپور فرماندار داراب طی سخنان کوتاهی ازحضور مردم تشکر کرد.
    فرماندار داراب با اشاره به مدت طولانی وجود اختلاف بر سر پرونده هسته ای ایران گفت: پس از ۱۲ سال اختلاف هسته ای میان جمهوری اسلامی و دنیای استکبار و مرتجعین منطقه، امروز شاهد توافق هسته ای بودیم، توافقی که بعد از ۱۲ سال اختلاف و ۲۳ ماه تلاش و کوشش دولت تدبیر و امید و تحت رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با حمایت و پشتیبانی مردم بزرگ ایران اسلامی حاصل شد. ۲۳ ماه جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم دولت تدبیر و امید و دکتر ظریف وزیر امور خارجه و تیم غیور و شجاع هسته ای به تعبیر مقام معظم رهبری، تلاش کردند برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران.

     

    قاسمپور به سیاست هسته ای ایران اشاره کرد و بیان داشت: تا قبل از این توافق همیشه جمهوری اسلامی ایران را متهم می کردند برای دست یابی به تسلیحات هسته ای، هیچ زمانی بحث شان این نبود که بدنبال انرژی صلح آمیز هسته ای است ولی ما چون پیرو دین مبین اسلام ، پیرو قرآن، انبیاء و اولیا ء الهی، اندیشه های امام راحل عظیم الشان هستیم و از تعالیم و فرامین و منویات مقام معظم رهبری استفاده می کنیم، همیشه و به همه دنیا و به شرق و غرب ، به آمریکا و به اسرائیل صهیونیست گفته ایم که بدنبال انرژی صلح آمیز هسته ای بوده است. جمهوری اسلامی همیشه با بهره گیری از تعالیم اسلام همیشه بدنبال صلح جهانی وهمیشه آنها جمهوری اسلامی را به حمایت از تروریسم محکوم می کردند اما دولت تدبیر و امید حقانیت جمهوری اسلامی را در بحث هسته ای به اثبات رسانده است.
    وی در ادامه بایادآوری انتخابات سال ۹۲ گفت: در چنین روز هایی حکم تحلیف ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی امضا شد و در دو سال بعد در چنین روزهایی شاهد توافق هسته ای بودیم. البته دولت تدبیر و امید همیشه اعلام می کرد که ما بدنبال توافق عزتمندانه و شجاعانه و با حفظ عزت، مصلحت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی هستیم.وی در پایان مردم شهرستان داراب یار و یاور دولت تدبیر و امید دانست گفت: من به عنوان نماینده عالی دولت از همکاری همراهی همه مردم عزیز و بزرگوار صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

     

     

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “قاسمپور فرماندار داراب: دولت تدبیر و امید از همان ابتدا بنا را برحل و فصل پرونده هسته ای گذاشت”
    1. درود بر فرماندار. ما متقاضیان مسکن مهر هم از زحمتهای فرماندار در حمایت از متقاضیان و پیگیری مشکلاتشان تشکر میکنیم.