سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • قائدی جایگزین ارجمند در شهرداری دوبرجی شد

    شناسه : 7861 ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 2086 بازدید ارسال توسط :

    در مراسمی که با حضور کهندل جانشین اداره کل شهری و شوراهای استانداری فارس در فرمانداری داراب تشکیل شد شهردار جدید دوبرجی مرکز بخشذ فورگ معرفی شد. به گزارش خبرنگار عصر داراب نیوز؛  عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در این جلسه  ضمن تشکر از تلاشها و خدمات شهردار سابق خطاب به شهردار جدید گفت: شهردار […]

    قائدی جایگزین ارجمند در شهرداری دوبرجی شد
    پ
    پ

    در مراسمی که با حضور کهندل جانشین اداره کل شهری و شوراهای استانداری فارس در فرمانداری داراب تشکیل شد شهردار جدید دوبرجی مرکز بخشذ فورگ معرفی شد. به گزارش خبرنگار عصر داراب نیوز؛  عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در این جلسه  ضمن تشکر از تلاشها و خدمات شهردار سابق خطاب به شهردار جدید گفت: شهردار جدید باید با برنامه و با چشم انداز شهر را مدیریت کند و مسئولین بخش و شهرستان موظفند از شهردار جدید حمایت کنند. نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: به غیراز فعالیتهای عمرانی به مسائل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی هم باید توجه بشود. در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهردار و شورا کمک کنند ورود پیدا کنند، در بحث حمایت از فعالین بخش خصوصی هم انتظار است مجموعه مدیریت شهری حمایت قاطع و قانونمند داشته باشند.رماندار تصریح کرد: مسئولیتها موقتی است. باید از لحظه لحظه آن در جهت خدمت به مردم و گره گشایی از زندگی مردم استفاده کرد. نماینده سیاسی دولت در شهرستان تاکید کرد: شهردار جدید با اندیشه نو خدمات بهتری برای مردم رقم بزند. قاسم پور بیان داشت: وحدت و همدلی شورا و شهردار بسیار مهم و در توسعه و عمران شهر اثرگذار است. وی در ادامه افزود: در بحث پرداخت تسهیلات مقاوم سازی هم با توجه به وضعیت دوبرجی شرایطی فراهم شود که آسان و راحت با کمک بانکها در اختیار شهروندان قرار گیرد. مطالبات و توقعات مردم از شهرداری در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده شود.
    فرماندار در پایان به برخی از کارها و برنامه های قابل پیگیری و در دست اجرا در بخش فورگ اشاره و خواستار تسریع در تکمیل و بهره برداری و شروع پروژه های جدید شد.

    قائدی شهردار جدید دوبرجی در این جلسه گفت:  همه تلاش خودم را در راستای خدمت گذاری  و ارتقاء زندگی شهروندی  مردم  شهر دوبرجی  و در رأس آن مشارکت عمومی و جذب سرمایه گذار به  طور کامل به کار خواهم گرفت.

    ارجمند شهردار اسبق دوبرجی هم گفت:  در ابتدای ورود به شهرداری دوبرجی، پیشنهاد سه گانه تلاش در حوزه های عمرانی، فرهنگی و فضای سبز را به شورای شهر ارائه نمودم تا با همکاری مردم و اعضا شورا و حمایت مسئولین شهرستان بتوانیم اهدافی را که پیش بینی کردیم را انجام دهیم. آسفالت و بتون ریزی معابر، ساخت ایستگاه آتش نشانی، ساخت پارک تدبیر و امیدف جدا سازی آب شرب از  فضای  سبز شهری از جمله فعالیت هایی بود که در جهت تحقق اهداف پیش بینی انجام شد.

    گفتنی است شهردار جدید دوبرجی از کارکنان شهرداری داراب بوده که با حکم تبادر استاندار فارس بعنوان شهردار دوبرجی معرفی شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.