پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فهرست نهایی نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور منتشر شد/ محمد جواد عسکری نامزد ائتلاف اصولگرایان در داراب

    شناسه : 2675 ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 1071 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب؛ شورای مرکزی ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان با صدور اطلاعیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت خود را در سراسر کشور منتشر کرد. شورای مرکزی ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان با صدور اطلاعیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت خود را به تفکیک استان‌ها و در سراسر کشور منتشر کرد. یشنهاد شورای ائتلاف اصولگرایان استان فارس […]

    فهرست نهایی نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور منتشر شد/ محمد جواد عسکری نامزد  ائتلاف اصولگرایان در داراب
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب؛ شورای مرکزی ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان با صدور اطلاعیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت خود را در سراسر کشور منتشر کرد.
    شورای مرکزی ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان با صدور اطلاعیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت خود را به تفکیک استان‌ها و در سراسر کشور منتشر کرد.
    یشنهاد شورای ائتلاف اصولگرایان استان فارس در رابطه با نامزدهای حوزه های مختلف آن استان به شرح زیر مورد بررسی و تائید قرار گرفت.

    ۱– آباده بوانات و خرمبید        سید ابراهیم حسینی
    ۲- اقلید                               الیاس طاهری
    ۳- پاسارگاد، مرودشت        محمد مهدی برومندی
    ۴- جهرم                           محمد رضا رضائی کوچی
    ۵- خرامه، سروستان و کوار   داریوش اسماعیلی
    ۶- داراب و زرین دشت        محمد جواد عسکری
    ۷- سپیدان                     احمد اسفندیاری
    ۸- فسا                           محمد حسن دوگانی
    ۹- فیروزآباد، قیر       حجت الاسلام سید یونس موسوی
    ۱۰- لامرد و مهر      سید موسی  موسوی

    ثبت دیدگاه

    10 دیدگاه برای “فهرست نهایی نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در سراسر کشور منتشر شد/ محمد جواد عسکری نامزد ائتلاف اصولگرایان در داراب”
    1. سخنرانی های محمد جواد کشاورز گوش کنید خدا را شاهد میگیرم لذت میبرید.

    2. ما به تندروها و مخالفان معیشت مردم رای نمیدهیم این ۸ سال هم بسشون بود این همه لطمه به مملکت زدن نمیدونم با چه روئی میان شرکت میکنن

    3. فقط بگم من به کسانی که پیر مرادشان امروزه از طرف روباه پیر تبلیغ میشه رای نمیدم…
      دو ساله شب و روز داریم کباب می‌خوریم کافی هست والسلام

    4. مردم فهیم داراب وزرین دشت دقت فرمایید به تندروها حامیان پایداری – حامیان بابک زنجانی ها– حامیان رحیمی ها — وحامیان ۸ سال فلاکت وبدبختی وتحریم رای ندهید .گام دوم را در استمرار خرداد ۹۲استوار بردارید . فریب شعارهای واهی نخورید. پیروزی نزدیک است .

    5. سلام،کاندیدای ائتلاف اصولگرایان داراب در حد واندازه های وزیر هستند یعنی خود وزیر هستند .بالاخره بعد از سالها یک دکتر کاندید شده ،حمایتش می کنیم.

    6. من هم با نظراین عزیز موافقم دکتر نبی اله احمدی متخصص عمران است و با شناختی که از این منطقه دارد در دوره نهم خیلی جدیت به خرج داد تا طرح های عمرانی و زیربنایی را بارور کند و امید است این دوره هم با رای هوشیارانه مردم متعدتر از همیشه طرح های نیمه تمام را به سرانجام برساند.

    7. من ساکن یکی از روستاهای جنوبی شهر هستم و سالها قبل به خاطر گرما و گرانی برق تابستان مشکل داشتیم ولی این تعرفه برق گرمسیری به دادمان رسید و کولر گازی گذاشتیم می گویند این از اقدامات دکتر احمدی بوده خدا خیرش دهد امیدوارم به خدا هرکه به این منطقه محروم خدمات می کند خدا اجرش بدهد و هرکه سنگ اندازی می کند خدااصلاحش کند.به یاری خدا و با توکل به امام زمان این بارهم به همین آقای احمدی رای می دهیم

    8. سلام همانطوربکه می دانید اهالی دا راب دنبال قهرمان می گردند و نه دوره است که یکی را قهرمان می یابند و به مجلس می فرستند و هنور یکسال نگذشته او را به باد انتقاد می گیرند خود شما و من هم از این کاروان جدا نیستیم دوره قبل آقای اخمدی با شصت هزار رای و رای بدون سابقه به مجلس رفته و امروز همان مردم در حال خذف کردنش هستند این آزمون خطا تا کی ادامه خواهد یافت وهمین دوره هم دوباره نمایشنامه شهر اجرا و پشیمانی های زود رس در راه است اکنون اکثریت دویست و هفتاد نماینده مجلس چند دوره ای هستند شهر های اطراف هم همین طور در یک محاسبه ساده مسله ای را در می یابیم که یا آنها عاقلانه عمل می کننذ یا داراب به نظر شما کدامیک امید وارم عرایضم را. حمل به باند بازی و حمایت از نماینده فعلی تصور نکنید واقعیت این است که ما هم باید به عقل و تدبیر گرایی شهر های دیگر عمل کنیم در داراب ما نه دوره است که نماینده یک دوره ای سال اول صرف آموزش شرح وظایف کرده و سال آخر هم عده ای با آماده دیدن شرایط و تبلیغات مسموم فرصت خدمت از نماینده می گیرند یعنی در این نه دوره هحده سال داراب نماینده کارا ندارد دلیلش عدم رضایت از همه انهاست فرزانه عزیز جناحی رای دادن هم دردی از درد های ما را دوا نکرده است نماینده چند دوره ای علاج کار است در یک دوره از هیچ نماینده ای کار انچنانی ساخته نیست روشنفکران شهر مسولیت سنگینی دارند ببخشید

    9. مدتی است که ذهنم درگیر این سئوال است که چرا نماینده در شهرهای اطراف مثل فسا و جهرم و نی ریز و لار چند دوره ای است ولی در شهرستان داراب و زرین دشت هر دوره تغییر می کند.
      دو فرضیه بیشتر متصور نیست یا آنها اشتباه می کنند یا ما در اشتباهیم و تدبیر در جائی حاکم و در جائی دیگر مفقود است.
      شما چه فکر می کنید؟ تدبیر کارساز تر است یا تغییر؟ شهرهای چند دوره ای آبادترند یا شهر یک دوره ای ما؟ و دهها سوال دیگر
      دو سه روزه که ذهنم گشته درگیر میان واژه تغییر و تدبیر
      نماینده درون شهر داراب چرا باید کند هر دوره تغییر
      منظورم نماینده خاصی نیست و معتقدم تمام نمایندگان نه دوره گذشته تمام سعی خود را کرده اند ولی همگی در یک نقطه مشترکند و آن این است که اصولاً کاری آنچنان از نماینده یک دوره ای ساخته نیست.
      بیائید تا که سمت و سو بگیریم ز نی ریز و فسا الگو بگیریم
      اگر جهرم شده یک شهر آباد دلیلش را ز پرس و جو بگیریم
      سی و شش سال مدت کمی نیست فرصت سوزی کردیم بیائید پروژه تغییر را تفسیر و چون شهرهای مجاور به تدبیر بیندیشیم و پاسخ سئوال تکراری خود را که چرا شهرهای اطراف پیشرفت کرده و ما عقب مانده ایم را به آدرس وجدانهای بیدار ارسال کنیم.
      وکیل می ره برای چندمین بار ز نی ریز و فسا از جهرم و لار
      شود روزی ره تدبیر گیریم؟ و دارابی شود از خواب بیدار؟
      امید است به این درد دل صادقانه یک شهروند پیراهن سیاسی نپوشانید و این بار هر کس را انتخاب فرمودید حتی اگر غیر از نماینده فعلی انتخاب کردید برای چندمین دوره باشد. زیرا امکانات محدود دولت بیشتر بین نمایندگان پرقدرت تقسیم می شود نمایندگانی که قدرت مانور در مجلس داشته باشند. خدایا تو می دانی که قصدم از این رنج نامه حمایت از فردی خاص نمی باشد از سر دلسوزی و انجام وظیفه دل نوشته ای، نوشتم نتیجه با خداست و تصمیم با مردم فهیم داراب و زرین دشت (والسلام)).
      یک مسئله و چند سوال
      مسئله
      الف: نماینده در شهرستانهای جهرم و فسا و نی ریز و لار چند دوره ای است.
      ب: در شهرستان های داراب و زرین دشت یک دوره ای
      سئوال:
      ۱-کدام گروه از شهرستان ها آبادترند.
      ۲-کدامیک عاقل تر
      ۳-تدبیر بهتر است یا تغییر
      ۴-تکلیف چیس
      ت چه باید کرد.
      جواب
      لطفا پاسخ های صحیح خود را به آدرس وجدانهای بیدار ارسال فرمائید.
      “احمد خوانسالار”