سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرمانده سپاه ناحیه داراب مطرح کرد: اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته بسیج/ مشکل چندین و چندساله مردم قلاتویه در تامین آب مرتفع می شود

    شناسه : 14563 ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ 536 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده سپاه ناحیه داراب مطرح کرد: اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته بسیج/ مشکل چندین و چندساله مردم قلاتویه در تامین آب مرتفع می شود.   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ سرهنگ پاسدار حسین هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب با اشاره به اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته بسیج اظهار داشت: در حوزه […]

    فرمانده سپاه ناحیه داراب مطرح کرد: اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته بسیج/ مشکل چندین و چندساله مردم قلاتویه در تامین آب مرتفع می شود
    پ
    پ

    فرمانده سپاه ناحیه داراب مطرح کرد: اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته بسیج/ مشکل چندین و چندساله مردم قلاتویه در تامین آب مرتفع می شود.

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ سرهنگ پاسدار حسین هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب با اشاره به اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته بسیج اظهار داشت: در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ، اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی برنامه ریزی کردیم و پیگیری و دنبال خواهد شد.

    سرهنگ هاشمیان افزود: شعار محوری هفته بسیج امسال، بسیج در خدمت ملت ایران است و با اجرای رزمایش جهادگران فاطمیون ۲، که مرحله اول رزمایش در تیرماه برگزار شد و مرحله دوم هم به مناسبت هفته بسیج شروع می شود که تجمع ۴۵۰ جهادگر را در حسینیه حضرت امام خواهیم داشت و از آنجا برای ارائه ۱۱۰ خدمت در عرصه های مختلف بهداشتی، ساخت و ساز و عمرانی، معیشتی، واکسیناسیون دام، مشاوره کشاورزی، توزیع لوازم التحریر و  جهیزیه، آموزشی و تحصیلی اعزام می شوند.

    فرمانده سپاه ناحیه داراب به بخشی از برنامه های هفته بسیج اشاره و بیان کرد : بحث یادواره شهدای محلات، تحت عنوان آبروی محله توسط پایگاه ها در سطح شهرستان دنبال خواهد شد. به صورت شهری و متمرکز هم سنگرسازان بی سنگر که تجلیل از شهدای جهادگر است و روز دوشنبه صبح برگزار خواهد شد. همچنین در طول هفته محافل انس با قرآن کریم، شب شعر، میزگرد شهید شناسی، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت شاهزکریا و روستای بازرگان، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم ، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، گارگاههای مختلف اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعي و نشست های بصیرتی گوشه ای از فعالیت ها است.

    هاشمیان به تشریح فعالیت های بسیج در سال گذشته پرداخت و گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی توزیع حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲/۵ میلیارد تومان، ۱۵۷ مورد تعمیر منازل و ساخت سرویس بهداشتی و حمام محرومین به ارزش ۵۴۹ میلیون تومان که آورده بچه های بسیج بود، توزیع لوازم التحریر حدود ۲۰۰۰ بسته و توزیع ۱۰۰ سرویس جهیزیه انجام شد.

    سرهنگ هاشمیان در خصوص مرتفع شدن مشکل آب در بعضی از روستاها تصریح کرد: کار بزرگی را امسال با پشتیبانی فرماندهی سپاه استان انجام و جهاد آبرسانی راه اندازی شد‌. اقدامات خیلی بزرگی در همین بازه زمانی تابستان در سطح شهرستان انجام و بخشی از آن احتمالا در هفته بسیج افتتاح خواهد شد. طی ۱۰ روز حفر دو حلقه چاه داشتیم یک مورد ۴۰۰ متر و دیگری ۳۶۰ متر که جداره آن گذاشته شده و آماده بهره برداری است و یک مورد مربوط به منطقه قلاتویه است که بحران آب داشتند. بحث کف شکنی چاه، خرید و نصب پمپ آب مجموعه چاه‌های فورگ که نزدیک به ۴ میلیارد تومان با پشتیبانی فرماندهی سپاه فجر بود. خط انتقال آب و تعویض لوله های شبکه چیزی نزدیک به ۱۲ کیلومتر به صورت پخش، متفرقه و کلان در دوبان و بیمارستان دوبرجی، قلعه نو، دنگان، بانوج، قلاتویه، است.

    وی افزود: دو کار بزرگ در بانوج قرار است انجام شود و همچنین خط انتقال آبی که حفر شده است از قلاتویه به قلاتویه است و این هم شروع و ظرف ۴ الی ۵ روز آینده به اتمام می رسد که منتظر پمپاژ آب به لوله خواهیم بود و مشکل چندین و چندساله مردم قلاتویه مرتفع می شود.

    سرهنگ هاشمیان با بیان اینکه بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده، اظهار داشت: در تعامل با بانک های عامل، تقریبا ۲۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و ۱۰۱ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی ایجاد شده و این مجموعه خدماتی بود که در یک عرصه انجام شد.

    وی افزود: در بحث سیلی که آمد، ۲۳ هزار پخت در ظرف ۴_۵ روز برای مردم زین آباد و رمبه انجام شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.