جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرمانده جدید منطقه انتظامی داراب معرفی شد/ سردار گودرزی:استان فارس با ۹۹ درصد بالاترین احساس امنیت را در کشور دارد

    شناسه : 7891 ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ 3299 بازدید ارسال توسط :

    آئین معارفه و تکریم فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان داراب  با حضور سردار گودرزی فرمانده منطقه  انتظامی فارس برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ سردار گودرزی فرمانده منطقه  انتظامی فارس در مراسم  معرفی فرمانده جدید منطقه انتظامی داراب گفت: امروز بهترین سرمایه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اینست که  توانسته  اعتماد مردم را […]

    فرمانده جدید منطقه انتظامی داراب معرفی شد/ سردار گودرزی:استان فارس با ۹۹ درصد بالاترین احساس امنیت را در کشور دارد
    پ
    پ

    آئین معارفه و تکریم فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان داراب  با حضور سردار گودرزی فرمانده منطقه  انتظامی فارس برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ سردار گودرزی فرمانده منطقه  انتظامی فارس در مراسم  معرفی فرمانده جدید منطقه انتظامی داراب گفت: امروز بهترین سرمایه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اینست که  توانسته  اعتماد مردم را جلب کند  و روز به روز بر  این اعتماد افزوده می شود. وی پلیس را جامعه محور دانست و افزود: خوشحالم از اینکه مسئولین شهرستان داراب از عملکرد نیروی انتظامی ابراز رضایت می نمایند. امروز نیروی انتظامی، خود را جامعه محور می داند نه پلیسی که خود را مأمور و معذور می دانست، پلیس خود را مأمور و مسئول و از بطن جامعه می داند.

    سردار گودرزی احساس امنیت در استان فارس را ۹۹ درصد ذکر و بیان داشت:  همکاران بنده نباید از هیچ اقدامی برای ایجاد امنیت دریغ کنند، نیروهای پلیس امروزه  با تجربه، حرفه گرا، هوشمند ودانا بوده و چتر حمایتی خودشان را بر سیطره کشور اسلامی  گسترده اند بویژه در استان فارس که در ارزیابی که امسال معاونت اجتماعی وزارت محترم کشور و دانشگاه تهران در دو سال پی در پی در نظر سنجی که از آحاد مردم به عمل آوردند استان فارس با ۹۹ درصد بالاترین احساس امنیت را در کشور به خودش اختصاص داده است.

    فرمانده منطقه  انتظامی فارس در خصوص ارتقا رتبه نیروی انتظامی داراب گفت: اعتقاد داریم نیروی انتظامی شهرستان داراب باید جایگاه بالاتری پیدا کند به همین منظور با تلاش هایی که صورت گرفته  ارتقا رتبه نیروی انتظامی داراب در دستور کار است و این مهم در حال اقدام و پیگیری است.

    در پایان این جلسه  با حکم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور سرهنگ ضربت به عنوان فرمانده جدید منطقه انتظامی داراب معرفی شد و از خدمات سرهنگ رستمی تجلیل به عمل آمد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.