جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرمانده انتظامی داراب خبر داد؛ دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان داراب‌

    شناسه : 1150 ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۲۲ 763 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامی شهرستان داراب استان فارس از اجرای طرح ضربتی پلیس در برخورد با سارقان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۹ تن از سارقان حرفه‌ای با ۲۷ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش عصر داراب به ‌نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ فرج رستمی در تشریح این […]

    فرمانده انتظامی داراب خبر داد؛ دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان داراب‌
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان داراب استان فارس از اجرای طرح ضربتی پلیس در برخورد با سارقان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۹ تن از سارقان حرفه‌ای با ۲۷ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.
    به گزارش عصر داراب به ‌نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ فرج رستمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با سارقان حرفه‌ای و مخلان امنیت و آرامش شهروندان، طرح مبارزه با سرقت به مدت یک هفته در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
    سرهنگ رستمی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده موفق شدند محل اختفای سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی کرده و ضمن هماهنگی با مقامات قضائی، با انجام چندین عملیات جداگانه، تعداد ۹ تن از آنها را دستگیر کنند.
    وی بیان کرد: سارقان در بازجویی‌ها به ۲۷ فقره سرقت احشام ، منزل، اماکن خصوصی، مغازه و سرقت داخل خودرو اعتراف کردند و به دادسرا معرفی شدند.
    سرهنگ رستمی با بیان اینکه طرح‌های مبارزه با سرقت، همچنان در دستور کار پلیس خواهد بود، گفت: شهروندان توصیه‌های پلیسی در زمینه پیشگیری از انواع سرقت‌ها را جدی گرفته و پلیس را در مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان یاری کنند.
    کشف کالای قاچاق ۱٫۸ میلیارد ریالی در شیراز
    رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: مأموران پلیس آگاهی با توقیف سه دستگاه خودرو، تعداد ۶۰ دستگاه تلویزیون قاچاق با ارزشی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
    سرهنگ سیروس حیدری در این زمینه گفت: در پی اخبار و اطلاعات حاصله مبنی بر اینکه چندین دستگاه خودرو سواری پس از بارگیری کالای قاچاق از بنادر استان‌های جنوبی به صورت گروهی به مقصد شیراز در حال حرکت هستند موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
    وی با بیان اینکه مأموران با انجام گشتهای محسوس و نامحسوس در محور شیراز- کازرون، دو دستگاه خودرو وانت پیکان و یک دستگاه خودرو وانت پراید را شناسایی و متوقف کردند تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها تعداد ۶۰ عدد تلویزیون قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف و در این زمینه سه نفر متهم دستگیر شدند.
    سرهنگ حیدری افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
    دستگیری اخاذ مأمورنما در شیراز
    فردی که که با غصب عنوان ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به باغ‌های مجالس عروسی و رستوران‌های سطح شهر مراجعه و از آنان تحت عناوین مختلف اخاذی می‌کرد در شیراز شناسایی و دستگیر شد.
    رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران مطلع شدند فردی با مراجعه به باغ‌های مجالس عروسی و رستوران‌های سطح شهر تحت عنوان مأمور اداره نظارت بر اماکن عمومی از شهروندان اخاذی می‌کند.
    سرهنگ علی ذوالقدری گفت: مأموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و همچنین هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه فرد مورد نظر را در حالی که قصد تحویل گرفتن مبلغ یک میلیون تومان از فردی دیگر را داشت، شناسایی و دستگیر کردند.
    وی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شد افزود: یکی از ملاک‌های بسیار مهم در ایجاد امنیت پایدار در جامعه اعتماد عمومی و به تبع آن مشارکت حداکثری مردم با پلیس است.
    سرهنگ ذوالقدری گفت: شهروندان در صورت مواجه شدن با اینگونه موارد فرد مراجعه‌کننده را شناسایی و از وی کارت شناسایی بخواهند.
    وی افزود: تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت در جامعه است.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “فرمانده انتظامی داراب خبر داد؛ دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای و کشف ۲۷ فقره سرقت در شهرستان داراب‌”
    1. خوبه حالا هرکدامشون یه دونه سند موتور . گاری .یا دوچرخه میارن ازادشون میکنند ولی یه بدبخت که واقعا بی گناه افتاده زندان باید حبسش تموم بشه