سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار ویژه شهرستان داراب: کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی تعالی و رشد جامعه هستند

    شناسه : 12984 ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 476 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب به مناسبت هفته کار و کارگر پیام تبریک منتشر کرد. در این پیام آمده است: اعتلای ایران اسلامی نیازمند توسعه فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران و آبادی است و دست یابی به شعار تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی […]

    فرماندار ویژه شهرستان داراب: کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی تعالی و رشد جامعه هستند
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب به مناسبت هفته کار و کارگر پیام تبریک منتشر کرد.

    در این پیام آمده است:
    اعتلای ایران اسلامی نیازمند توسعه فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران و آبادی است و دست یابی به شعار تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیازمند تلاش قشری زحمت کش و استوار است که این مهم به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید و اشتغال رقم می خورد .
    کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی تعالی، رشد و شکوفایی هستند و بی شک بخش قابل توجهی از پیشرفتهای حاصل شده در حوزه اقتصاد کشور و بی نیازی از واردات، به برکت ایثار و مجاهدت های این قشر ارزشمند از جامعه است.
    در جامعه ما، مردان و زنان کارگر سرمایه های انسانی از جنس تلاش و خدمت به همنوعان به منظور ایجاد رفاه و فراهم کردن امکانات زندگی هستند و این خود بسیار ستودنی است.
    اينجانب ضمن تبریک هفته کار و کارگر، از كارگران متعهد و پرتلاش شهرستان داراب که برای توسعه همه جانبه این شهرستان کهن تلاش می کنند تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم که با لطف و عنایت خدا و برنامه ریزی و پیگیری مجموعه مدیریتی شهرستان و تلاش و کوشش مضاعف کارگران عزیز بتوانیم شهرستانمان را بیش از پیش رونق و توسعه دهیم تا بتوانیم به شعار سال مقام معظم رهبری بطور کامل دست یابیم.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.