جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • هفتمین جشنواره ستارگان علمی داراب با هدف تجلیل از نخبگان کنکور ۹۹ برگزار شد

    شناسه : 12412 ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 699 بازدید ارسال توسط :

    هفتمین جشنواره ستارگان علمی داراب با هدف تجلیل از نخبگان کنکور ۹۹ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب، از افراد رتبه برتر در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ و افراد معدل برتر امتحانات نهایی و همچنین دبیران منتخب و موفق در امتحانات نهایی تجلیل شد. اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در […]

    هفتمین جشنواره ستارگان علمی داراب با هدف تجلیل از نخبگان کنکور ۹۹ برگزار شد
    پ
    پ

    هفتمین جشنواره ستارگان علمی داراب با هدف تجلیل از نخبگان کنکور ۹۹ برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب، از افراد رتبه برتر در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ و افراد معدل برتر امتحانات نهایی و همچنین دبیران منتخب و موفق در امتحانات نهایی تجلیل شد.

    اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در هفتمین جشنواره ستارگان علمی داراب که با هدف تجلیل از نخبگان کنکور ۹۹ برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و روز زن اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک تفکر ایرانی اسلامی بود که با تاسی از مکتب اهل بیت پدیده ای نو در عالم رقم زد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان بیان نمود: آفرینندگان این تفکر همان جوانانی بودند که از دامن پاک مادرانی زهرایی پا به جامعه ایران گذاشتند و توانستند به رهبریت امام راحل انقلابی جهانی را به وجود بیاورند.

    اظاعت، مدیر آموزش و پرورش شهرستان داراب در این مراسم ضمن تقدیر از نخبگان علمی شهرستان، گزارشی از ارتقای جایگاه دانش آموزان در کنکور امسال و همچنین وضعیت آموزش و پرورش شهرستان ارائه داد.

    شایان ذکر است که این مراسم با حضور دادستان و رئیس دادگستری داراب، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، رئیس شورای خیرین مدرسه ساز، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش و برگزیدگان کنکور با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.