پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار ویژه داراب: داراب، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ تمهیدات لازم برای سهولت آمد و شد مسافران اندیشیده شده است

    شناسه : 14742 ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ 234 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار ویژه داراب: داراب، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ تمهیدات لازم برای سهولت آمد و شد مسافران اندیشیده شده است فرماندار داراب گفت: بمنظور سهولت در آمد و شد مسافران نوروزی به شهرستان داراب تمهیدات لازم اندیشیده شده و این شهر تاریخی آمادگی لازم برای سفر مسافران نوروزی را دارد. به گزارش پایگاه خبری عصر […]

    فرماندار ویژه داراب: داراب، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ تمهیدات لازم برای سهولت آمد و شد مسافران اندیشیده شده است
    پ
    پ

    فرماندار ویژه داراب: داراب، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/ تمهیدات لازم برای سهولت آمد و شد مسافران اندیشیده شده است

    فرماندار داراب گفت: بمنظور سهولت در آمد و شد مسافران نوروزی به شهرستان داراب تمهیدات لازم اندیشیده شده و این شهر تاریخی آمادگی لازم برای سفر مسافران نوروزی را دارد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، فرهاد سعدی در این رابطه گفت: شهرستان داراب با قدمتی طولانی دارای جاذبه های گردشگری بسیار تاریخی و طبیعی است که همه ساله میزبان مسافرانی از اقصی نقاط کشور است.

    وی افزود: ظرفیت های گردشگری این شهرستان از جمله تنگه رغز که بعنوان عروس دره های آبی ایران شناخته میشود همه ساله شاهد ورود گردشگران داخلی و خارجی است.

    رئیس ستاد سفر های نوروزی شهرستان داراب با بیان اینکه تدابیر لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی به این شهرستان اندیشیده شده، خاطر نشان ساخت: تمهیدات لازم برای سفری خوش و خاطره انگیز برای اسکان و سیاحت مسافران نوروزی در این خطه از فارس در نظر گرفته شده است.

    سعدی ابراز کرد: مسجد سنگی، تفرجگاه چشمه گلابی ، نقش شاهپور، اولین شهر مدور دنیا دارابگرد، آبشار فدامی، دحیه کلبی و دهها جاذبه تاریخی و طبیعی شهرستان ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم در شهرستان داراب می باشد.

    شایان ذکر است: بمنظور سهولت در، آمد و شد سفر های نوروزی به مقصد داراب، فرماندار این شهرستان بهمراه جمعی از اعضای ستاد تسهیلات سفر های نوروزی از ورودی و خروجی های این شهرستان ، همچنین تفرجگاه چشمه گلابی بازدید کرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.