سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در کارگروه پسماند شهری: وضعیت فعلی سایت دفن زباله نامناسب است

    شناسه : 3641 ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 981 بازدید ارسال توسط :

    در پی اعتراض مردم شهرک غدیر بخاطر مشکلاتی که سایت دفن زباله برای مردم این شهرک و روستاهای اطراف بوجود آورده همچنین مشکلات زیست محیطی ناشی از دفن غیر بهداشتی زباله  جلسه کارگروه پسماند در محل فرمانداری تشکیل شد. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار […]

    فرماندار داراب در کارگروه پسماند شهری: وضعیت فعلی سایت دفن زباله نامناسب است
    پ
    پ

    در پی اعتراض مردم شهرک غدیر بخاطر مشکلاتی که سایت دفن زباله برای مردم این شهرک و روستاهای اطراف بوجود آورده همچنین مشکلات زیست محیطی ناشی از دفن غیر بهداشتی زباله  جلسه کارگروه پسماند در محل فرمانداری تشکیل شد.

    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه کارگروه پسماندهای شهری و دفن زباله که با حضور شهرداران و شوراهای داراب و جنت در فرمانداری برگزار گردید، ضمن تقدیر و تشکر از مردم خوب و همیشه در صحنه شهرک الغدیر، اظهار داشت: یکی از مهم‌ ترین مسائلی که می‌ تواند آسیب‌های جدی و جبران‌ ناپذیری به محیط‌ زیست و سلامتی آحاد جامعه وارد کند دفع غیر بهداشتی زباله‌ ها است که با مدیریت صحیح می توان این چالش محیط‌ زیستی را بر طرف نمود. حفظ محیط زیست و مسائل زیست محیطی از اهمیت های ضروری زندگی امروز بشر است و همه ما در این زمینه مسئول هستیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: همه شهرداران، دهیاران و دستگاههای مرتبط با مدیریت پسماند بایستی عزم جدی برای بهینه سازی فرایند جمع آوری و دفع بهداشتی پسماند داشته باشند.

    قاسم پور تاکید کرد: برای حمایت از طرح مدیریت پسماندهای شهری همه دستگاهای اجرایی و سازمانها مسئول هستند .
    فرماندار با درخواست از شهرداریهای داراب و جنت شهر و دهیاریها جهت دفن اصولی پسماند در سایت زباله خاطر نشان کرد: با توجه به نظر کلیه اعضاء کارگروه سلامت و انجام کار علمی و کارشناسی نسبت به ساماندهی پسماند شهرستان از طرق پیشنهاداتی که کلیه متولیان امر تایید نمایند، اقدام و طی یک ماه آینده عملیاتی می گردد.

    وی در ادامه افزود: وضعیت فعلی سایت دفن زباله نامناسب است و شهرداریهای داراب و جنت شهر با اعزام ماشین الات پوشش لازم و مطلوب را انجام دهند.

    گفتنی است در این جلسه اعضاء کارگروه نظرات و پیشنهادات خود را جهت دفع اصولی و بهداشتی پسماندهای شهری اعلام و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

     

    IMG-20160623-WA0033 (Copy) IMG-20160623-WA0031 (Copy) IMG-20160623-WA0029 (Copy)

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.