سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در مراسم جشن نیکو کاری: باید تلاش کنیم فرهنگ احسان و نوع دوستی را در جامعه گسترش دهیم

    شناسه : 2819 ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 738 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت : در قــرآن تأکیـدات فراوانی به احسان و نیکوکاری شده پس همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ احسان و نوع دوستی را در جامعه گسترش دهیم . به گزارش عصر داراب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در مراسم جشن نیکوکاری که در سالن مدرسه کوثر […]

    فرماندار داراب در مراسم جشن نیکو کاری: باید تلاش کنیم فرهنگ احسان و نوع دوستی را در جامعه گسترش دهیم
    پ
    پ

    فرماندار گفت : در قــرآن تأکیـدات فراوانی به احسان و نیکوکاری شده پس همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ احسان و نوع دوستی را در جامعه گسترش دهیم .
    به گزارش عصر داراب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در مراسم جشن نیکوکاری که در سالن مدرسه کوثر برگزار گردید ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهدای دانش آموز و معلم، اظهار داشت : اگر به برکت خون های پاک و مطهر شهدا نبود ما آلان این همه امنیت، آرامش، خیرات و برکات را نداشتیم و اگر در روز هفتم اسفند ماه مردم عزیز ما در سراسر کشور و باشور و نشاط و با آرامش به پای صندوق های رأی می آیند و در فضای امن و آرام  رأی خود را به صندوق اخذ رأی می اندازند همه به برکت خون های پاک و مطهر شهداء است.
    فرماندار در ادامه گفت : در فضای وحدت و تعامل می توانیم گامهای مؤثری بر ای ارتقاء شهرستان و بخصوص برای توسعه عدالت اجتماعی و کاهش فقر برداریم و آمار آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم .
    قاسم پور عامل اصلی آسیب های اجتماعی را فقر و بی کاری دانست و تصریح کرد: اگر برای جوانان شغل ایجاد کنیم و آنها بتوانند درآمد کسب کنند شاهد کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی خواهیم بود .
    وی امام راحل را فردی با درایت ، تیز بین و آینده نگر دانست و اظهار داشت: اگر این تیز بینی و آینده نگری امام (ره) نبود و کمیته امداد به دستور ایشان تأسیس نشده بود ما آلان نمی توانستیم بابرنامه به نیازمندان، ایتام و محرومین خدمت رسانی کنیم .
    وی در پایان خاطرنشان کرد: احسان و نیکوکاری نقش مهمی در جامعه دارد که هم به نفع انفاق کننده است و باعث آرامش روحی و روانی مــــا و هم باعث دوستی و صمیمیت با هم نوعان می شود و پاداش دنیوی و اخروی را بدنبال دارد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.