جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در دومین جلسه شورای اداری در سال ۹۷: برای توسعه شهرستان از ذخاير آبهاي زيرزميني حفاظت کنیم

    شناسه : 8542 ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 788 بازدید ارسال توسط :

    دومین جلسه شورای اداری شهرستان داراب در ستال ۹۷در تاریخ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در محل سالن اجتماعات فرمانداری داراب و با حضور قاسمپور فرماندار، حج الاسلام صادقی امام جمعه  داراب ، حجه الاسلام خسرویامام جمعه  جنت شهر  و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از […]

    فرماندار داراب در دومین جلسه شورای اداری  در سال ۹۷:  برای توسعه شهرستان از ذخاير آبهاي زيرزميني حفاظت کنیم
    پ
    پ

    دومین جلسه شورای اداری شهرستان داراب در ستال ۹۷در تاریخ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در محل سالن اجتماعات فرمانداری داراب و با حضور قاسمپور فرماندار، حج الاسلام صادقی امام جمعه  داراب ، حجه الاسلام خسرویامام جمعه  جنت شهر  و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب؛ عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام و شهداو تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در دومین جلسه شورزای اداری شهرستان در سال ۹۷ اظهارداشت: ماه مبارک رمضان، ماه برکت است، ماهی است که ابتدای آن رحمت ، میانه آن مغفرت و پایانش اجابت است. در این ماه ، ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام را در پیش داریم و برنامه های درخور آن امام همام در شهر داراب که منتسب به کریم اهل بیت است مي بايست برگزار گردد و تمامی مسئولین شهرستان مساعدت و مشارکت لازم را داشته باشند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: شهادت مولای متقیان امام علي ع را در این ماه درپیش داریم همچنین رحلت بانی انقلاب و معمار جمهوری اسلامی ایران، قیام پانزده خرداد، روز قلم ، روز قدس ـروز پایداری مسلمین ـ، در تمامی این مناسبت ها همه مسئولین مانند برنامه های سالهای قبل با همدلی و هماهنگی شاهد برگزاری باشکوه و درخور این مناسبات باشیم.

    وی افزود: روز سوم خردادماه، سالگرد آزادسازی خرمشهر ، سالروز دفاع مظلومانه و در عین حال با عزت از میهن را باید به بهترین نحو گرامی بداریم.

    فرماندار با اشاره به هفته روابط عمومی و روز قلم گفت: از اهل قم و روابط عمومی و کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند و در جهت تقویت نظام و ارزش ها و آرمان های شهدا و انقلاب و در جهت منافع مردم و امید دادن به مردم تلاش می کنند بایست قدردانی گردد.

    وی اظهار داشت: مسئولین از صرف هزینه های اضافی در ادارات خودداری کنند و اگر مراسم افطاری برگزار می گردد، هزینه آن از بودجه عمومی و دولتی نباشد.

    قاسم پور تاکید کرد: اتصال به سامانه سیماد یکی از ضروریات است و همه ادارات به منظور جلوگیری از کاغذبازی و صرف هزینه و زمان کمتر،هرچه سریعتر به شبکه دولت متصل شوند.

    فرماندار تصریح کرد: به منظور استفاده از ظرفیت جوانان که یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید است، تمامی ادارات ۳ نفر از کارکنان خود را به استان و یک نفر را به فرمانداری معرفی کنند و از فرصت حضور جوانان و از توانمندی و خلاقیت جوانان بهتر استفاده شود.

    نماینده سیاسی دولت در شهرستان بیان داشت: ۳۳۱ طرح اشتغالزایی را به استان اعلام کرده ایم در حوزه های مختلف، که تا كنون ۱۸۸ طرح در کمیته فنی استان پذیرفته شده و تعهد اشتغال ۷۰۰ نفر را داراست . باید تلاش کنیم و افراد واجد شرایط را معرفی و تشویق کنیم تا بتوانیم همه اعتبارات سهم شهرستان را جذب کنیم و حتی از سهمیه مازاد دیگر شهرستان ها نیز می توانیم استفاده کنیم در این زمینه نقش بانک ها بسیار مهم و پررنگ است و با پرداخت تسهیلات و همکاری با متقاضیان این مهم تحقق خواهد یافت

    قاسم پور در ادامه گفت: یکی از بحران های جدی دنیا ، بحران آب است، استخوان بندی هر اقتصادی انرژی است و آب یکی از اجزاء مهم انرژی، و به عبارتی طلای آبی است که بدون آن آبادانی و زندگی معنا نخواهد داشت، امروزه در قرن بیست و یکم عامل اقتدار حکومتها طلای آبی است. برای قدرت اول منطقه شدن باید به منابع آبی توجه کنیم. باید آب را هدر ندهیم. بنابراین باید نسبت به فرهنگ سازی درخصوص مدیریت مصرف آب و حفظ و نگهداری منابع آب کوشا باشیم و از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم. برای حفظ منابع آبی قيام … ملی و بسیج عمومی لازم است.

    نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از ضروریات جامعه در جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی است و لذا همه افراد باید به هرمیزان که در توان شان است کمک کنند و مانند سال قبل داراب را بعنوان یکی از شهرستان هاي پیشرو در امور خیر در سطح استان معرفی کنیم.

    فرماندار در ادامه گفت: اکرام ایتام از کارهای خوبی است که در کشور درحال اجراست و بنده نیز توصیه می کنم تمامی مسئولین پیشقدم باشند و پرسنل خود را نیز به مشارکت در این امر خداپسندانه تشویق کنند.

    قاسم پور تاکید کرد: استفاده از نرم افزارها و پیام رسان های خارجی ممنوع است.

    وی در ادامه بیان داشت: اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و خدمات دولت وعملکرد ادارات می بایست به هر نحو ممکن از طریق اصحاب رسانه، پیام رسان های داخلی، صدا و سیما و سایر طرق در دسترس اقدام نمایند تا خدمات دولت و برکات نظام به مردم معرفی گردد.

    فرماندار تصریح کرد: افزایش بدون مجوز نرخ ها در بازار خلاف قانون و پایمال کردن حقوق مردم است و ادارات ذیربط با نظارت و ارزیابی جدی تر و با قاطعیت با متخلفین برخورد کنند.

    قاسم پور تاکید کرد: همه برای مناسب سازي معابر شهری و توجه به معلولین کمک کنند.

    نمابنده سیاسی دولت در شهرستان در خصوص میز خدمت مطالبی بیان و افزود: در تکریم ارباب رجوع یکی از کارهایی که برنامه دولت است میز خدمت حضوری و الکترونیک است که ادارات باید هرچه سریعتر نسبت به عملیاتی کردن آن ها اقدام کنند و کارکنان شایسته و با تجربه خود را جهت پاسخگویی به ارباب رجوع در فضایی مناسب مستقر کنند.

    فرماندار در پایان گزارشی از پروژه های در دست احداث شهرستان و خدمات دولت در حوزه های فرهنگی، ورزشی، بزرگراهها و…. ارائه نمود. هادی انلاین/ فرماندار داراب درجلسه شورای اداری در پاسخ به سوال سرهنگ صادق زاده فرمانده سپاه ناحیه داراب مبنی بر در خواست های مکرر مردم در خصوص حل مشکل پخش فوتبال از شبکه ۳ گفت: بنده شخصا در شیراز این موضوع را با مدیر کل صدا و سیما ی فارس و مدیر کل مخابرات صحبت کردم واین مشکل در چندین شهر استان وجود دارد متاسفانه آن طور که خودشان می گویند مربوط به بدهی مالی صدا و سیما به مخابرات است واین مشکل در تهران باید حل شود و دکتر انصاری نماینده داراب وزرین دشت هم در تهران پی گیریهای لازم را انجام داده اندومسولان مربوطه در فارس قول دادند تا قبل از بازی های هادی انلاین/امام جمعه داراب در جلسه شورای اداری گفت/ در ماه مبارک رمضان از کسانی که سفره افطاری دارند می خواهم که فقرا و ایتام را فراموش نکنید؛امام جمعه داراب خطاب به مسئولان داراب گفت:متاسفانه قیمت مواد غذایی در داراب در دومرحله،قبل از عید وبعد از عید یعنی درسال جاری افزایش یافته وداد مردم درامده وفریادشان بلند است از فرماندار و خانه اصناف داراب می خواهم نظارت جدی داشته باشند چون بعضی از مردم واقعا ندارند و فقرا و اقشار آسیب پذیر فقط با پول یارانه وکمیته امداد یا بهزیستی زندگی می کنند مسئولان چون الحمدالله توانایی خرج زندگی خود دارند نمی توانند زندگی فقرا را درک کنند امام جمعه داراب درادامه گفت رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در ادارات و نهادها وخیابان و بازار گردد واز فرماندار می خواهم در اختصاص بودجه توجه ویژه به امورات فرهنگی داراب شود زیرا وضعیت فرهنگی داراب خوب نیست جام جهانی این مشکل مرتفع شود.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.