سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه شورای اداری خبر داد: کاهش ۲۶ درصدی طلاق در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳در داراب

    شناسه : 3577 ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۰۰ 730 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: روز جهانی قدس یادگار امام راحل عظیم الشان ماست و باید آن روز را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم. به گزارش  عصر داراب؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان داراب بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندار داراب، ائمه جمعه داراب و شهر  جنت، دادستان و قضات دادگستری و مدیران اداره […]

    فرماندار داراب در جلسه شورای اداری خبر داد: کاهش ۲۶ درصدی طلاق در سال ۹۴ نسبت به سال  ۹۳در داراب
    پ
    پ

    فرماندار گفت: روز جهانی قدس یادگار امام راحل عظیم الشان ماست و باید آن روز را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

    به گزارش  عصر داراب؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان داراب بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور فرماندار داراب، ائمه جمعه داراب و شهر  جنت، دادستان و قضات دادگستری و مدیران اداره ها در روز چهارشنبه ۹ تیرماه در سالن فررمانداری داراب تشکیل شد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان به حجم زیاد پرونده ها در دادگستری اشاره کرد و افزود: انتظار مجموعه قضایی این است که مدیران و کارشناسان ادارات هر کدام در حوزه کاری خودشان ابتدا وظایف قانونی را به نحو احسنت انجام بدهند و اگر نهایتا نیاز شود آن زمان مرجع قضایی به جد و قاطع و قانونمند ورود پیدا می کند.

    قاسم پور به ویژگی های قضات شهرستان داراب اشاره کرد و بیان داشت: یک ویژگی بارز دستگاه قضایی شهرستان که آنها را از خیلی از شهرهای کشور متمایز می کند این است که هم قاطعیت دارند و هم قانون را رعایت می کنند و در عین حال با مردم مهربان خوش رفتار و خوش برخورد هستند.

    قاسم پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزارت کشور چهار اولویت را برای سال جاری تعریف کرده که اولویت اول مطالبه جدی مقام عظمای ولایت یعنی اقتصاد مقاومتی است و همه دوستان باید تلاش کنند تا عملیاتی و اجرایی شود و در دو سال گذشته در این خصوص بحث هایی را مطرح کردیم و فرهنگ سازی کردیم و برای مدیران متناسب با شرایط شهرستان مشخص کردیم که می بایست چه کارها و برنامه هایی را انجام بدهند و انتظار ما از همه مدیران این است که از بخش خصوصی به جد حمایت کنند.

    فرماندار اولویت دوم را توجه به آسیب های اجتماعی دانست و بیان داشت: باید با اعتیاد جدی تر برخورد کنیم و سیاست های پیشگیری مان را دقیق تر دنبال کنیم و سیاست دولت تدبیر و امید در بحث اعتیاد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است و در بحث طلاق الحمدلله در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ کاهش ۲۶ درصدی را داشتیم و امیدواریم امسال شاهد کاهش طلاق نسبت به سال ۹۴ باشیم.

    ‫ وی دو اولویت دیگر را تکریم مردم و انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیان کرد و افزود: با مردم با نهایت ادب و احترام برخورد کنید چه خواسته آنها حق باشد و چه ناحق و به درد دل مردم گوش کنید.

    قاسم پور در ادامه با توجه به نزدیک شدن به هفته دولت گفت: همه مدیران از همین الان تلاش کنند و پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل کنند تا انشاء الله در هفته دولت امسال شاهد افتتاح پروژه های بیشتری باشیم.

    وی افزود: مدیران در حوزه کاری خودتان عملکرد دولت را طی این چند سال آماده کنید تا امسال به سمع و نظر مردم شریف برسانیم.

    فرماندار در ادامه در خصوص همکاری ادارات در اعزام ۵۵۰ نفر جهت شرکت در سالگرد ملکوتی امام راحل همچنین در برگزاری جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام تقدیر و تشکر نمود و گفت: یکی از وظایف ما مدیران ترویج و نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت است و انشاء الله امسال بتوانیم سوگواره مجتبوی را در ایام دهه صفر بصورت کشوری برگزار کنیم.

    قاسم پور در پایان از دیدار خود به اتفاق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر عامل آبفا روستایی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل تامین اجتماعی و مدیر درمان تامین اجتماعی خبر داد و به شرح این دیدارها پرداخت.

    DSC03612 (Copy) DSC03617 (Copy) DSC03629 (Copy) DSC03645 (Copy) DSC03658 (Copy) DSC03674 (Copy) DSC03678 (Copy) DSC03716 (Copy) DSC03745 (Copy) DSC03748 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.