جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه شورای اداری شهرستان: از بعضی صداها و نداهایی که موجبات نگرانی رهبر معظم انقلاب، مردم و دولت تدبیر و امید را فراهم کند جلوگیری می کنیم.

    شناسه : 469 ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 678 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت تدبیر و امید است و همه ماها بعنوان مدیران دولت تدبیر و امید موظفیم خدمات دولت را به شکل واقعی و نه بزرگنمایی برای مردم مطرح نماییم. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، […]

    فرماندار داراب در جلسه شورای اداری شهرستان: از بعضی صداها و نداهایی که موجبات نگرانی رهبر معظم انقلاب، مردم و دولت تدبیر و امید را فراهم کند جلوگیری می کنیم.
    پ
    پ

    فرماندار گفت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت تدبیر و امید است و همه ماها بعنوان مدیران دولت تدبیر و امید موظفیم خدمات دولت را به شکل واقعی و نه بزرگنمایی برای مردم مطرح نماییم.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین ادارات و قائم مقام اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید ضمن تبریک پیروزی هسته ای به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور محترم، تیم مذاکره کننده هسته ای و مردم همیشه در صحنه ایران، اظهار داشت: در نتیجه مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی به دنیا ثابت کرد اهل منطق، گفتگو و مذاکره است و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رسید. رمز عزت و اقتدار نظام، یکپارچگی ملت، ولی فقیه و شهدای عزیز است.
    در ادامه نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: در این توافق هسته ای رهبر معظم انقلاب، تیم مذاکره کننده و رئیس محترم جمهور را حمایت کردند و اگر هدایت هاو ارشادات و حمایت های لحظه به لحظه مقام معظم رهبری نبود به هیچ وجه این توافق صورت نمی گرفت.
    قاسم پور افزود: نیاز امروز کشور ما بعد از توافق هسته ای اجرای سیاست های کلی اقتصادمقاومتی در جهت خود کفایی اقتصادی، استقلال اقتصادی و افزایش بهره وری و استفاده از ظرفیت های درون کشور و حمایت از سرمایه گزاران، تولید کنندگان و فعالین بخش خصوصی برای ایجاد کار و توسعه تولید و اشتغال می باشد.
    فرماندار با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به فرمان امام خمینی (ره) به امامت مرحوم آیت ا.. طالقانی و تشکر از تلاشهای ائمه جمعه داراب و جنت شهر افزود: ما برای همیشه به وحدت نیاز داریم و یکی از جاهای بسیار مهم که وحدت و آرامش کشور را فراهم می کند نماز جمعه است.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی مطالبی بیان داشت و افزود: همه مدیران باید بی طرفیمان را نسبت به کاندیداها حفظ کنیم و به نفع کاندیدای خاصی حرفی را به زبان نیاوریم و از امکانات اداری له یا علیه کاندیداها استفاده نکنیم و اگر تخلفی در این زمینه اتفاق بی افتد برابر قانون با فرد خاطی قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
    فرماندار در پایان گفت:در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید، بعضی از صداها و نداهایی که موجبات نگرانی رهبر معظم انقلاب، مردم و دولت تدبیر و امید را فراهم کند جلوگیری می کنیم.
    در پایان جلسه امام جمعه داراب ، جنت شهر و قائم مقام اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مطالبی بیان و پس از آن مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان، و رئیس اداره اطلاعات و شهردار فدامی برگزار گردید.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.