چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه ستاد تنظیم بازار: نظارت بر بازار باید بصورت مستمر و با برنامه ریزی باشد

    شناسه : 716 ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 772 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: اگر نظارت بر بازار بصورت مستمر و با برنامه ریزی نباشد نه تنها دستاوردی ندارد بلکه نتیجه ای را از آن نخواهیم گرفت. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب، در جلسه ستاد تنظیم بازار ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت […]

    فرماندار داراب در جلسه ستاد تنظیم بازار: نظارت بر بازار باید بصورت مستمر و با برنامه ریزی باشد
    پ
    پ

    فرماندار گفت: اگر نظارت بر بازار بصورت مستمر و با برنامه ریزی نباشد نه تنها دستاوردی ندارد بلکه نتیجه ای را از آن نخواهیم گرفت.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب، در جلسه ستاد تنظیم بازار ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به مهرماه ضرورت دارد بر بازار و قیمت ها علی الخصوص مواد پر مصرف نظارت بیشتری صورت پذیرد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه افزود: نظارت بر بازار باید بصورت مستمر و در طول سال انجام پذیرد نه بصورت مقطعی و در یک پروسه خاص.
    فرماندار رسیدگی و برخورد با تخلفات صورت گرفته در بازار را در کوتاه ترین زمان مهم ارزیابی کرد و افزود: با تخطیان قانون باید بر اساس قانون و دستورالعمل ها و خیلی سریع برخورد شود تا در جامعه بازخورد داشته باشد.
    قاسم پور در ادامه خواستار همکاری و تلاش همه ادارات جهت بهبود وضعیت موجود در بازار شد.
    فرماندار در پایان در خصوص نرخ سرویس مدارس، مسافربرهای شهری و روستایی و ایجاد نمایشگاه مطالبی بیان داشت.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.