جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: در شهرستان داراب با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم

    شناسه : 1526 ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 706 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: با بهره مندی و تشویق خیرین و نیکوکاران و مشارکت مردم امکان تحقق و موفقیت در جهت بازسازی و نوسازی بیمارستانها وجود دارد. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه ای که با حضور دکتر ایمانیه و هیئت همراه برگزار گردید، ضمن […]

    فرماندار داراب در جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: در شهرستان داراب با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم
    پ
    پ

    فرماندار گفت: با بهره مندی و تشویق خیرین و نیکوکاران و مشارکت مردم امکان تحقق و موفقیت در جهت بازسازی و نوسازی بیمارستانها وجود دارد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه ای که با حضور دکتر ایمانیه و هیئت همراه برگزار گردید، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر ایمانیه و همکارانشان، رویکرد دولت یازدهم به امر سلامت در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت را بسیار با ارزش قلمداد کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح ارزشمند پرداختی از جیب مردم در تمامی خدمات اعم از سراپایی، بستری و یا تشخیصی، کاهش چشمگیری پیداکرده است و دولت این مهم را به شکلی هدفمند دنبال می کند.
    نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تقاضای تسریع در بهره برداری از فاز دوم بیمارستان امام حسن(ع) گفت: با توجه به آمار تصادفات و بعد مسافت تا مرکز استان و با وجود تنها یک بیمارستان در شهرستان لازم و ضروری است که عملیات بیمارستان دوم در داراب اجرایی بشود و مشکل ساخت درمانگاههای جنت شهر و فورگ نیز مرتفع گردد و MRI هم انشاالله هر چه زودتر راه اندازی شود.
    قاسم پور افزود: هم اکنون با کمبود متخصص زنان، اطفال، قلب، مغز و اعصاب، جراح کلیه، متخصص روانشناسی، و…. در شهرستان مواجه هستیم و با توجه به وسعت شهرستان و بعد مسافت تا مرکز شهرستان وجود پزشک در بخش رستاق و کوهستان بسیار ضروری است.
    وی در ادامه بیان داشت: برای دانشکده پیرایزشکی و درمانگاههای خیرساز و… کدهای لازم تخصیص داده بشود، و مجوز لازم جهت آمبولانس درمانگاههای خیر ساز ده خیر سفلی و شهرک غدیر نوایگان و شهر داراب صادر گردد.
    لازم بذکر است در ادامه جلسه دکتر ایمانیه در خصوص موارد مطرح شده از سوی فرماندار مطالبی به اختصار بیان و قولهایی جهت رفع موانع موجود از سوی ایشان داده ش

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “فرماندار داراب در جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: در شهرستان داراب با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم”
    1. به امید اقدام

    2. کسی که روی صندلی فرماندار داراب نشسته….

    3. احسنت به دقت نظر شما جناب صبور …..