پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه انتخاب اعضاء هیئت اجرایی شهرستان: انتخابات تجلی حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است

    شناسه : 2181 ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۲۰ 697 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است و سرنوشت کشور و نظام وابسته به انتخابات است. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه ای که با حضور معتمدین محلی جهت انتخاب هیئت اجرایی  انتخابات مجلس خبرگان رهبری […]

    فرماندار داراب در جلسه انتخاب اعضاء هیئت اجرایی شهرستان: انتخابات تجلی حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است
    پ
    پ

    فرماندار گفت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است و سرنوشت کشور و نظام وابسته به انتخابات است.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه ای که با حضور معتمدین محلی جهت انتخاب هیئت اجرایی  انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری تشکیل گردید، ضمن تقدیر و تشکر از حضور معتمدین در جلسه، اظهار داشت: انتخاباتی که در نظام جمهوری اسلامی برگزار می گردد یک تفاوت اصلی و اساسی با انتخابات سایر نظامها و کشور های دیگر دارد و آن انگیزه خدایی و الهی است که در انتخابات های نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان انقلاب شکوه مند اسلامی را نوعی انتخاب دانست و افزود: انقلاب ما خودش نوعی انتخاب بود چرا که ۹۸ درصد از واجدین شرایط با شرکت در انتخابات به رژیم ستم شاهی نه گفتند و به نظام جمهوری اسلامی بلی.
    وی در ادامه بیان داشت: قانون اساسی ما بگونه ای تدوین شده که از راه انتخابات و با آراء عمومی مردم امور کشور اداره می شود و خود مردم باید برای خودشان تعیین تکلیف کنند.
    فرماندار با آرزوی توفیق برای برگزاری انتخابات سالم، آرام و قانونمند، افزود: در جمهوری اسلامی انتخابات در انحصار هیچ کس نیست و همه مردم آزادانه در انتخابات شرکت می کنند و آگاهانه رای می دهند.
    قاسم پور مشارکت مردم در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: مردم نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند بلکه باید در انتخابات حضور پر رنگ داشته باشند تا دشمنان ما بیش از پیش مایوس شوند.
    وی رعایت قانون در انتخابات را وظیفه همه دانست و گفت: همه ما موظفیم قانون انتخابات را رعایت کنیم و بی طرفی خودمان را حفظ کنیم و به تمام روسای ادارات، شوراها و دهیاران هم اعلام کردیم که له یا علیه کاندید خاصی تبلیغ نکنند و از امکانات و تجهیزات اداره هم در این زمینه استفاده نکنند و بارها تاکید کرده ام به هیچ وجه آخرت خودمان را فدای دنیای دیگران نخواهیم کرد.
    در پایان معتمدین حاضر در جلسه ۸ نفر(افراد مشروحه ذیل) را بعنوان هیئت اجرایی اصلی و ۵ نفر را بعنوان عضو علی البدل با آراء مخفی خود انتخاب نمودند
    ۱-زین العابدین ثابت فرد
    ۲-روح اله فیروزی
    ۳-صمد حامدی ۸-کیومرث راستی
    ۴-سیدعبدالمحمد شریفی
    ۵-سیدعبداله سیدی

    ۶-فریدون نریمانی

    ۷-احمدرضا صالحی

    IMG_4711 IMG_4721 IMG_4723

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “فرماندار داراب در جلسه انتخاب اعضاء هیئت اجرایی شهرستان: انتخابات تجلی حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خودشان است”
    1. خدا به خیر که چند نفر از این هیت اجرای دارن برای بعضی از کاندیدا کار میکنن .