جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب درجلسه مشترک انتخاباتی با فرماندار و بخشداران وکارشناسان انتخابات داراب و زرین دشت : تمام تلاشمان دردولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات سالم، آرام و قانونمند است

    شناسه : 2004 ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۷:۵۵ 986 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت : دردولت تدبیر وامید تمام تلاشمان این است که انتخابات سالم، آرام و قانونمندی را برگزار کنیم . به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب درجلسه مشترک با فرماندار زرین دشت و هیئت همراه که با هدف برگزاری انتخابات سالم وقانونمند در فرمانداری […]

    فرماندار داراب درجلسه مشترک انتخاباتی با فرماندار و بخشداران وکارشناسان انتخابات داراب و زرین دشت : تمام تلاشمان دردولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات سالم، آرام و قانونمند است
    پ
    پ

    فرماندار گفت : دردولت تدبیر وامید تمام تلاشمان این است که انتخابات سالم، آرام و قانونمندی را برگزار کنیم .
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب درجلسه مشترک با فرماندار زرین دشت و هیئت همراه که با هدف برگزاری انتخابات سالم وقانونمند در فرمانداری برگزار گردید، ضمن تأکید بر قانونمند برگزار شدن انتخابات پیش رو اظهار داشت : اگر به قانون انتخابات تسلط کافی نداشته باشیم قطعاً درمسیر انتخابات با مشکل روبرو خواهیم شد.
    نماینده عالی دولت درشهرستان با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات متعدد تا زمان برگزاری انتخابات افزود: تأکید من در وحله اول رعایت قانون است و باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم یک انتخابات سالم و بدون اشکال برگزار کنیم .
    وی درادامه گفت: باید بی طرفی کاملمان را برای مردم به اثبات برسانیم و مردم باید بدانند ما بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به هیچ کاندیــــد خاصی تمایل نداریم و فقط هدف ما برگزاری یک انتخابات سالم و پر نشاط بر اساس قانون می باشد.
    قاسم پور بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که رأی مردم حق الناس است بیان داشت : ما قیم مردم نیستیم و بنای دولت تدبیر و امید هم نیست که قیم مردم باشیم و فردی را مشخص کنیم بلکه این حق خود مردم است باید خودشان نماینده خودشان را انتخاب کنند.
    فرماندار درادامه گفت: ما میتوانیم حرکت صحیح کاندیداها را برای آنها تعریف کنیم و روش صحیح تبلیغات آنها را براساس قانون گوشزد کنیم و کاندیداها باید ویژگی های مثبت برنامه ها و دیدگاههای خودشان را برای مردم بگویند و نباید کاندیداهای دیگر راتخریب کنند.
    درادامه جلسه فرماندار زرین دشت ودیگراعضاء نقطه نظرات خود را جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات که دراسفندماه ۹۴ برگزار می گردد ارائه نمودند.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “فرماندار داراب درجلسه مشترک انتخاباتی با فرماندار و بخشداران وکارشناسان انتخابات داراب و زرین دشت : تمام تلاشمان دردولت تدبیر و امید برگزاری انتخابات سالم، آرام و قانونمند است”
    1. اخخی

    2. نه جناب فرماندار یکی از این اقایان کارش شده تخریب وانصافا هیچ هدف وبرنامه ای ندارد فکر میکند مردم چیزی نمدانند انشا… ۷ اسفند مردم چنان بردهانش خواهند کوبیدکه اولا وزن خودش را بداند وثانیا ریشه تخریب برای همیشه گم شود .