چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار استهبان با اهالی روستای پل شکسته، بردنو و آب بند دیدار کرد/ لزوم اسکان مردم در محل مناسب

    شناسه : 1621 ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۱۰ 1578 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش عصر داراب به نقل از سراج استهبان؛ محمد مهدی شرفی فرماندار استهبان با حضور در روستای پل شکسته با تعدادی از اهالی روستاهای آب بند، بردنو و پل شکسته دیدار و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت. لزوم اسکان اهالی این سه روستا در محلی مناسب، کنترل ساخت و سازها و نحوه تملک […]

    فرماندار استهبان با اهالی  روستای پل شکسته، بردنو و آب بند دیدار کرد/ لزوم اسکان مردم در محل مناسب
    پ
    پ

    به گزارش عصر داراب به نقل از سراج استهبان؛ محمد مهدی شرفی فرماندار استهبان با حضور در روستای پل شکسته با تعدادی از اهالی روستاهای آب بند، بردنو و پل شکسته دیدار و در جریان مشکلات مردم قرار گرفت. لزوم اسکان اهالی این سه روستا در محلی مناسب، کنترل ساخت و سازها و نحوه تملک اراضی و باغات مردم واقع در حوضچه سد از جمله درخواستهای مطرح شده بود که مقرر گردید مراتب از طریق مراجع ذیربط پیگیری گردد.
    وی همچنین در بازدید از پروژه آبرسانی به شهرهای استهبان و ایج و روستاهای منطقه از سد رودبال تصريح کرد: با توجه به تامین اعتبارات پروژه لازم است اجرای این پروژه‎ عمرانی مهم و تاثیر گذار، شتاب بيشتری به خود گيرد و برای اين منظور بايد از تمام توان و ظرفيت نهايت بهره را برد.
    نماينده عالی دولت در شهرستان از پروژه مدرسه استثنائی شهر ایج نیز بازدید و از عدم پیشرفت مناسب پروژه و طولانی شدن زمان اجرا گلایه کرد.
    فرماندار استهبان همچنین بر لزوم کيفی سازی و رعایت اصول فنی در پروژه‎های عمرانی تأکيد و افزود: بايد کيفيت را به همراه سرعت در پروژه‎ها مد نظر قرار دهيم تا از طولانی شدن بی مورد پروژه ها و آسیب های بعدی جلوگیری شود.
    شايان ذکر است با تلاش مسوولین محترم دولت تدبیر و امید و پیگیری های مستمر مسوولین شهرستان بویژه نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی علاوه برپروژه بزرگ آبرسانی به استهبان و فسا از سد رودبال، گازرسانی به روستاهای انجیرک علیا و سفلی، درب قلعه، دهویه ، باغشاد و آبنارک، راهسازی کل محورهای منطقه رودبال تا امامزاده شهباز و سد رودبال و بهسازی روستاهای دهویه و باغشاد در حال انجام است که انشاءاله ظرف چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “فرماندار استهبان با اهالی روستای پل شکسته، بردنو و آب بند دیدار کرد/ لزوم اسکان مردم در محل مناسب”
    1. اینم هنرنمایی اقای … نتونس کاری کنه برای بازپس گیری خط مرزی

    2. رودبال متعلق به داراب است