پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرشته های هرمزگانی آسمانی شدند/ ۹ کشته و ۳۴ مصدوم نتیجه یک بی تدبیری

    شناسه : 7630 ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 1042 بازدید ارسال توسط :

    صبح جمعه ۱۰ شهریور و مصادف با عید قربان، اتوبوس حامل دانش آموزان نخبه استان هرمزگان در حوالی روستای قلعه بیابان شهرستان داراب واژگون شد و اردوی دانش آموزان دختر شهرهای میناب و رودان ناتمام ماند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، ساعت اا جمعه شب یک دستگاه اتوبوس که قرار بود دانش […]

    فرشته های هرمزگانی آسمانی شدند/ ۹ کشته و ۳۴ مصدوم نتیجه یک بی تدبیری
    پ
    پ

    صبح جمعه ۱۰ شهریور و مصادف با عید قربان، اتوبوس حامل دانش آموزان نخبه استان هرمزگان در حوالی روستای قلعه بیابان شهرستان داراب واژگون شد و اردوی دانش آموزان دختر شهرهای میناب و رودان ناتمام ماند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، ساعت اا جمعه شب یک دستگاه اتوبوس که قرار بود دانش آموزان نخبه شهرستان های میناب و رودان را برای شرکت در اردوی فرازنگان سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش به شیراز منتقل کند حرکت خود را از بندرعباس با ۴۴ سرنشین  آغاز کرد،  حوالی ساعت ۴ بامداد این اتوبوس در حوالی روستای قلعه بیابان شهرستان داراب واژگون شد. با واژگونی اتوبوس و ارسال گزارش در کمترین زمان ممکن نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانش شهرستان داراب به محل حادثه رسیدند، و مصدومین را به بیمارستان داراب منتقل کردند.

    در ساعات اولیه حادثه بدلیل متلاشی شدن اجساد قربانیان آمارهای متفاوتی از تعداد کشته شدگان ارائه می شد  اما با حضور دادستان داراب در پزشکی قانونی و بررسی اجساد، آمار دقیق از وضعیت این حادثه غم انگیز ارائه شد، دادستان داراب  تعداد کشته شدگان را  ۹ نفر اعلام کرد  که ۷ نفر از آنها دانش آموز، یک نفر سرپرست اردو و یک نفر کمک راننده بوده است. همچنین وی تعدا مصدومین حادثه را ۳۴ نفر اعلام کرد که در بیمارستان داراب بستری شدند. همچنین تعداد ۶ نفر از مصدومین بوسیله بالگرد برای ادامه درمان به شیراز منتقل شدند.

    طبق نظر کارشناسان پلیس راه، علت واژگونی اتوبوس بی احتیاطی و عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده اتوبوس ذکر شده است.

    در پی این حادثه؛ وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر بهداشت و درمان، استاندار هرمزگان، استاندار فارس، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، رئیس و معاون سازمان دانش آموزی کشور و جمعی از مدیران و مسئولین استان های فارس و هرمزگان به داراب سفر کرده و از مصدومین عیادت کردند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.