جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • عطوفت شعار: کمیته امداد داراب با اجرای ۲۸۷ طرح، ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است

    شناسه : 704 ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 924 بازدید ارسال توسط :

    کمیته امداد امام خمینی داراب توانسته است با پرداخت تسهیلات مورد نیاز مددجویان تحت پوشش خود زمینه ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی جدید را فراهم نماید. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد داراب، مدیر کمیته امداد داراب با تأکید این خبر گفت: نگاه ما به مشاغل صرفاً اقتصادی […]

    عطوفت شعار: کمیته امداد داراب با اجرای ۲۸۷ طرح، ۵۰۰ فرصت شغلی  ایجاد کرده است
    پ
    پ

    کمیته امداد امام خمینی داراب توانسته است با پرداخت تسهیلات مورد نیاز مددجویان تحت پوشش خود زمینه ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی جدید را فراهم نماید.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد داراب، مدیر کمیته امداد داراب با تأکید این خبر گفت: نگاه ما به مشاغل صرفاً اقتصادی نبوده و در کنار رسیدگی به مسائل درآمد و ثروت مددجویان به حل مشکلات روحی و روانی آنان نیز توجه شده است و امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) به یک مدل کامل و کارآمد از توانمندی و ارائه خدمات حمایتی تبدیل شده است.
    سعید عطوفت شعار در ادامه اظهار داشت: در راستای توانمند سازی مددجویان زیر پوشش که استعداد ایجاد اشتغال را دارند طي سال گذشته با همكاري بانك هاي عامل براي ۲۸۷ خانوار از مددجويان و مجريان طرح هاي خودكفايي اشتغال زايي شده است.
    وي افزود: طي ديدار با رؤساي شعب بانک های عامل ضمن تقدير و تشكر در خصوص تعامل و همكاري جهت پرداخت وام هاي اشتغال و خودكفايي به مددجويان تحت حمايت و مجريان اين طرح ها مذاكراتي جهت ارائه خدمات بهتر در سال جاري صورت پذيرفت.
    مدير كميته امداد داراب در ادامه با اشاره به اينكه جهت اجراي اين طرح ها بالغ بر ۳۷ ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است؛ بيان كرد: وام هاي اشتغال اين نهاد به صورت تسهيلاتي با سود كم پرداخت مي شود.
    وی در ادامه به محل پرداخت تسهیلات اشاره کرد و افزود: از ۲۸۷ طرح اشتغالزا تصویب شده در کمسیون اشتغال شهرستان ۲۴۲ مورد از محل تسهیلات بانکی و اعتبارات بنگاه های کوچک اقتصادی زود بازده، ۴۵ مورد از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان بوده که ۲۷ مورد در قالب طرح های مشاغل خانگی و ۲۱۵ مورد در قالب طرح های خوداشتغالی صورت پذیرفته است .
    وی ضمن تشریح طرح های اجرا شده عنوان نمود: از ۲۸۷ طرح اجرا شده ۱۴۲ طرح دامداری ، ۱۲ طرح کشاورزی و باغداری ، ۵ طرح قالیبافی و صنایع دستی ، ۱۱۴ طرح صنفی و صنعتی همچنین ۱۴ طرح در زمینه حمل و نقل صورت گرفته که زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر را فراهم نموده است .
    عطوفت شعار با تأكيد بر اينكه اجراي طرح هاي اشتغال و خودكفايي پس از برگزاري دوره هاي آموزشي و ايجاد مهارت لازم براي مددجويان تحت حمايت صورت گرفته است.افزود : برای پایداری طرح های اشتغال این نهاد آموزش های لازم کوتاه مدت و بلند مدت، قبل و حین اجرا طرح در دستور قرار کار دارد و پس از اجرای طرح های اشتغال به منظور حداقل رساندن انحراف طرح ها و کارآمدی اشتغال موجود؛ هر ماه از طرح هاي اشتغال و خودكفايي بازديد مي شود و در طي سال گذشته بيش از ۳۱۱۵ مورد بازرسي از طرح هاي اشتغال اين نهاد به عمل آمده است.
    مدیر کمیته امداد شهرستان در خصوص فرصت های شغلی ایجاد شده در داراب گفت: با پرداخت ۳۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال تسهیلات به ۲۸۷ مورد طرح اشتغالزا ، زمینه ایجاد حداقل ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در شهرستان فراهم شده است.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “عطوفت شعار: کمیته امداد داراب با اجرای ۲۸۷ طرح، ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است”
    1. این هم مثل مدیر تعاونی عکس گرفته