جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، پسر شاکی از آب درآمد

    شناسه : 14372 ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ 303 بازدید ارسال توسط :

    عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، پسر شاکی از آب درآمد فرمانده انتظامی “داراب” از شناسایی فردی خبر داد که با هدف خرید اکانت و شارژ بازی‌های موبایلی اقدام به سرقت از کارت بانکی پدرش کرده بود. سرهنگ “علیرضا نوشاد” در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و […]

    عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، پسر شاکی از آب درآمد
    پ
    پ

    عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، پسر شاکی از آب درآمد

    فرمانده انتظامی “داراب” از شناسایی فردی خبر داد که با هدف خرید اکانت و شارژ بازی‌های موبایلی اقدام به سرقت از کارت بانکی پدرش کرده بود.

    سرهنگ “علیرضا نوشاد” در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام شکایت خود در خصوص برداشت غیر مجاز مبلغ قابل توجهی از حساب وي، موضوع در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

    وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا برای ردیابی وجوه برداشت شده صورت پذیرفت که مشخص شد تمامی مبالغ صرف خرید اکانت‌های بازی‌های آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات بدست آمده ، عامل برداشت شناسایی شد.

    سرهنگ “نوشاد” با بيان اينكه پس از دعوت شاکی و مطلع ساختن او در خصوص فرد برداشت کننده از حساب، مشخص شد متهم فرزند وي است، گفت: شاكي رضايت خود را نسبت به پسرش اعلام كرد.

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.