سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در روز ۱۳ آبان؛ دانش آموزان و دانشجویان دارابی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند

    شناسه : 1774 ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 1318 بازدید ارسال توسط :

    مراسم گرامی داشت ۱۳ آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کارکنان و اساتید دانشگاه ها، مسئولین و  مردم انقلابی داراب در میدان انقلاب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب؛در این مراسم دانش آموزان و دانشجویان با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل؛ […]

    در روز ۱۳ آبان؛ دانش آموزان و دانشجویان دارابی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند
    پ
    پ

    مراسم گرامی داشت ۱۳ آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کارکنان و اساتید دانشگاه ها، مسئولین و  مردم انقلابی داراب در میدان انقلاب برگزار شد.
    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب؛در این مراسم دانش آموزان و دانشجویان با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل؛ ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری، خاطره دانش آموزان شهید و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام را گرامی داشتند.

    حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب به عنوان سخنران این مراسم گفت: ۱۳ آبان ۵۸ انقلابی مهمتر از انقلاب ۱۲ بهمن ۵۷ بود و این را نباید هیچگاه از یاد برد که همیشه آمریکا دشمن شماره یک مردم ایران بوده و خواهد بود.
    امام جمعه داراب افزود: ملت سرفراز ایران حمایت از ملل مظلوم و مسلمان جهان به خصوص ملت مظلوم فلسطین، یمن، سوریه، عراق، افغانستان و بحرین را وظیفه دینی و الهی خود دانسته و هیچگاه مردم ایران در قبال این اسلام ستیزی کوتاه نخواهند آمد.
    امام جمعه داراب تسخیر لانه جاسوسی و بر ملا شدن تفکر پلید آمریکا را حرکتی در جهت نابودی آمریکا و همپیمانانش عنوان کرد و افزود: امروز دیگر دستان آمریکا برای مردم ایران رو شده و او که خود را سردمدار آزادی می داند به دنبال اسارت ملت ها و نابودی ادیان است.
    در پایان این مراسم قطعنامه تظاهرات سراسری ۱۳ آبان قرائت و دانش آموزان و دانشجویان دارابی با بانگ الله اکبر مفاد آن را تایید کردند.

       

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “در روز ۱۳ آبان؛ دانش آموزان و دانشجویان دارابی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند”
    1. مرگ بر آمریکا نماد سیاست‌های استکباری در جهان

    2. با مستکبرین داخلی چه کنیم با ظالمین داخلی چه کنیم
      آیا کسی هست که بگوید مرگ بر بی عدالتی . مرگ بر ریا . مرگ بر نان به ترخ روز خورها . مرگ بر مفسدین . مرگ بر خاءنین .

    3. مرگ بر آمریکا
      مرگ بر اسرائیل
      مرگ بر منافقین
      مرگ بر تکفیری
      مرگ بر خائنین
      مرگ بر ضد ولایت فقیه
      مرگ بر آمریکا