سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • شما آینده شهرستان داراب بزرگ را چگونه می بینید؟

    شناسه : 14740 ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ 258 بازدید ارسال توسط :

    به نظر شما ، شهرستان کهن داراب در آینده چه نقش و جایگاهی در استان فارس و کشور دارد؟   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، هم اکنون مطالعات آمایش استان در حال بازنگری بوده و سند توسعه شهرستان داراب برای افق سال ۱۴۱۴ و ۱۴۲۴ در حال تدوین می باشد. با تکمیل پرسشنامه […]

    شما آینده شهرستان داراب بزرگ را چگونه می بینید؟
    پ
    پ

    به نظر شما ، شهرستان کهن داراب در آینده چه نقش و جایگاهی در استان فارس و کشور دارد؟

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، هم اکنون مطالعات آمایش استان در حال بازنگری بوده و سند توسعه شهرستان داراب برای افق سال ۱۴۱۴ و ۱۴۲۴ در حال تدوین می باشد. با تکمیل پرسشنامه زیر و ارائه دیدگاه ها و نظرات خود از ظرفیت ها و مشکلات موجود شهرستان و ارائه پیشنهاد و راهکار ، به رسیدن داراب به جایگاه واقعی خود کمک کنیم.

    مهلت تکمیل پرسشنامه تمدید شده و حداکثر مهلت تکمیل پرسشنامه ۱۵ اسفند ماه می باشد. آدرس پرسشنامه :

    https://b2n.ir/amayesh

    شما آینده شهرستان داراب بزرگ را چگونه می بینید؟

    شهرستان داراب بهشت پتانسیل های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. به نظر شما برای رسیدن به جایگاه واقعی داراب در استان فارس و کشور چه کاری باید انجام شود؟

    دوست دارید دولت فعلی و دولت های آینده چه جایگاهی برای شهرستان بزرگ داراب قائل شوند؟

    این پرسش ها، دغدغه تمامی مردم و مسئولین شهرستان می باشد.

    اگر عزیزانی قبلا پرسشنامه را تکمیل نموده اند و اکنون نظرات و پیشنهادات جدیدی برای توسعه شهرستان دارند، می توانند مجددا نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام نمایند. همگی با هم کمک کنیم تا آینده شهرستان به بهترین شکل ممکن رقم زده شود.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.