جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • شكارچي غیرمجاز يك رأس ميش وحشی در منطقه گز طويله داراب دستگیر شد

    شناسه : 3959 ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 1153 بازدید ارسال توسط :

    نیروهای یگان  حفاظت محیط زیست داراب  موفق به دستگیری شکار چی غیر مجاز یک رأس ميش وحشی در منطقه گز طويله داراب شدند. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی محیط زیست داراب؛  نیروهای یگان  حفاظت محیط زیست دارا به همراه مأمورين پليس اطلاعات و امنيت حین گشت و کنترل متوجه صدای شلیک […]

    شكارچي غیرمجاز يك رأس ميش وحشی در منطقه گز طويله داراب دستگیر شد
    پ
    پ

    نیروهای یگان  حفاظت محیط زیست داراب  موفق به دستگیری شکار چی غیر مجاز یک رأس ميش وحشی در منطقه گز طويله داراب شدند.

    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی محیط زیست داراب؛  نیروهای یگان  حفاظت محیط زیست دارا به همراه مأمورين پليس اطلاعات و امنيت حین گشت و کنترل متوجه صدای شلیک گلوله در ارتفاعات گز طويله داراب شدند.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست داراب در این باره گفت: مامورين در چند گروه به جست و جوی منطقه پرداختند اما تا ساعت ۲۲ شب موفق به مشاهده ردی از شکارچی نشدند.

    محمد هادي وثوقي اظهار داشت: مامورین پس از تاریکی هوا در مسیرهای احتمالی خروج متخلف به کمین نشستند، حوالی ساعت ۴ و ۳۰ دقيقه بامداد شکارچی متخلف حین پایین آمدن از ارتفاعات مستقیما به سمت کمین مأموران حرکت نموده و با فرمان ایست مامورین غافلگیر شد و  توسط محیط بانان دستگیر  گردید. در بازرسی از متخلف اجزای لاشه يك راس ميش وحشی به همراه یک قبضه اسلحه سوزني غير مجاز، چاقوی  سلاخی، دو دستگاه دوربین شکاری کشف و ضبط گردید.

    متهم پس از یک شب بازداشت به دادسراي داراب جهت پيگيري قضايي معرفي گرديد. بر اساس نرخ جدید بهای جانوران وحشی به لحاظ مطالبه ضرر و زیان وارده به محیط زیست، جریمه قابل پرداخت از بابت صید و شکار غیرمجاز يك راس ميش وحشی معادل یکصد میلیون ریال تعیین شده است.  متهم علاوه بر پرداخت ضرر و زیان وارده به محیط زیست بر اساس ماده ۱۳ قانون شکار و صید به حبس از ۳۰ روز تا سه ماه  و یا جزای نقدی و در صورت تکرار جرم (سابقه دار بودن) به هر دو مجازات (حبس و جزای نقدی) محکوم خواهند شد.

    1

     

     

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “شكارچي غیرمجاز يك رأس ميش وحشی در منطقه گز طويله داراب دستگیر شد”
    1. آهوها وجانوران کوه طبیعت بی پناه ترین موجودات بی گناه که طعمه شکم پرستان دو پا به نام انسان میشوند

    2. واقعأاین خوردن ندارد…
      اصلا کارد بخوره به شکمتون که این حیوانات زبون بسته روشکارمیکنید.
      حالا گوشت معمولی بخوری میمیری که دنبال گوشت شکاری هستی؟؟؟