چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • شرکت تعاونی توسعه و عمران داراب بزودی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد

    شناسه : 2724 ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰:۳۵ 1427 بازدید ارسال توسط :

    در جلسه ای که با حضور اعضای نظام مهندسی  ساختمان و هیأت مؤسس تعاونی توسعه و عمران شهرستان داراب برگزار شد؛اهداف تأسیس این تعاونی و نحوه فعالیت آن تشریح شد. به گزارش عصر داراب؛ مهندس غلامرضا معمار از مؤسیسن تعاونی توسعه و عمران شهرستان در این جلسه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و […]

    شرکت تعاونی توسعه و عمران داراب بزودی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد
    پ
    پ

    در جلسه ای که با حضور اعضای نظام مهندسی  ساختمان و هیأت مؤسس تعاونی توسعه و عمران شهرستان داراب برگزار شد؛اهداف تأسیس این تعاونی و نحوه فعالیت آن تشریح شد.
    به گزارش عصر داراب؛ مهندس غلامرضا معمار از مؤسیسن تعاونی توسعه و عمران شهرستان در این جلسه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین مشکلات سرمایه گذاری،  بنظر می رسد یکی از راه های مؤثر سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال که قابلیت اجرا هم دارد، تشکیل تعاونی های مختلف خصوصا تعاونی توسعه و عمران در سطح شهرستان می باشد. این تعاونی میتواند درتمام مناقصه ها و مزایده ها دربخشهای دولتی و خصوصی شرکت کند و درسایر زمینه ها فعالیت نماید.
    مهندس معمار حوزه های فعالیت این تعاونی را برشمرد وافزود: بخش های صنعت، معدن، خدمات فنی و مهندسی، کشاورز، مسکن، مشاغل خانگی و سایر فعالیت های اقتصادی که زمینه و پتانسیل آن در شهرستان فراهم باشد زمینه های مناسبی برای فعالیت این نوع از تعاونی است.
    وی مهمترین هدف این نوع از تعاونی را توجه به سرمایه های کم مردم دانست و افزود: هدف از تشكيل اين گروه، ايجاد انگيزه جهت كارآفريني و اشتغال زايي با سرمايه هاي اندك مردمي در سال همدلى و همزباني دولت و ملت در شهرستان داراب و تأسيس شركت تعاوني با همكاري اداره محترم كار، تعاون و امور اجتماعي و حمايت فرمانداري محترم شهرستان در اين خصوص ميباشد.

    عضو مؤسس تعاونی  در خصوص میزان حق خرید سهام این شرکت تعاونی گفت: درجلسه اول مقرر شد میزان خرید سهام هر فرد از حداقل پانصد هزار تومان و حداکثر پنجاه میلیون تومان پیش بینی شود شماره حساب مسدود تعاونی نزد بانک توسعه تعاون داراب۷۷۷۷۳۳۳  می باشد.
    وی در ادامه گفت: انشاالله با همكارى شما عزيزان ودر قالب بخش تعاونی و باحمايت مسئولين محترم شهرستان شركت تعاونى توسعه و عمران شهرستان داراب با حداقل ١٠٠٠ نفرعضو در دو ماه آينده به ثبت ميرسد. انتظار ما اين است كه همه عزيزان با فرهنگ سازى بمنظور اشتغالزائى از طريق كار آفرينى دراين مسير با ما همراه باشند، البته تاكنون حمايت فرماندار محترم و مدير تلاشگر اداره كار، تعاون و امور اجتماعى موثر بوده است که از اين عزيزان سپاسگزاريم، ان شاء الله پس از حصول حدنصاب لازم انتخابات برگزار و هیأت مدیره و بازرسان شرکت باحضور اعضا و یا نمایندگان آنها مشخص وشرکت فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.