چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • شادمان رئیس هیأت تکواندو فارس: رتبه تکواندو فارس در کشور بهبود یافت/ افت محسوس تکواندو در داراب

    شناسه : 4515 ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۲۷ 869 بازدید ارسال توسط :

    مسابقات تکواندو قهرمانی رده های سنی نونهالان و خردسالان  و رده کمربند های سبز و آبی استان فارس  در روز جمعه ۲۶ شهریور ماه به میزبانی داراب برگزارشد.  عبدالرحمن صبردل شادمان رئیس هیأت تکواندو فارس در حاشیه این مسابقات در مصاحبه با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز با اشاره به رتبه تکواندو فارس […]

    شادمان رئیس هیأت تکواندو فارس:  رتبه تکواندو  فارس در کشور بهبود یافت/ افت محسوس تکواندو در داراب
    پ
    پ

    مسابقات تکواندو قهرمانی رده های سنی نونهالان و خردسالان  و رده کمربند های سبز و آبی استان فارس  در روز جمعه ۲۶ شهریور ماه به میزبانی داراب برگزارشد.

     عبدالرحمن صبردل شادمان رئیس هیأت تکواندو فارس در حاشیه این مسابقات در مصاحبه با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز با اشاره به رتبه تکواندو فارس در کشور گفت: رتبه تکواندو فارس در کشور بهبود یافته بگونه ای که   تا سال ۸۷در رتبه ۱۹کشور قرار داشتیم اما اکنون با تلاش جمعی از  پیشکسوتان، مدیران، داوران وحمایت خانواده ها در رتبه ۵کشور قرار داریم .

     وی در خصوص وضعیت تکواندو شهرستان داراب گفت:  شهرستان داراب جزء شهرستان های پرتوان و مستعد است ولی متأسفانه در دو سه سال اخیر شاهد افت محسوس این ورزش  در داراب می باشیم ولی با توجه به برگزاری این مسابقات در رده پایه(کمربند زرد،سبزو آبی ) ان شاا… شاهد حضورقهرمانان خوبی ازاین شهرستان خواهیم بود.

    رئیس هیأت تکواندو فارس  به نحوه برگزاری این دوره از مسابقات در داراب اشاره کرد و افزود:   برگزاری مسابقه در یک شهرستان مستلزم هزینه های  زیادی است که این امرمیسر نمی شود مگر با همت وبا تلاش که بچه های شهرستان داراب به خرج داده اند و لازم می دانم از هیات تکواندو، اداره ورزش وجوانان شهرستان وهمه ی دست اندرکاران و عوامل برگزاری مسابقات تشکر نمایم.

    گفتنی است در این دوره از مسابقات ۱۹۵ تکواندو کار از ۸ شهرستان فارس شامل  داراب، کارون(مهر)، گراش، لارستان، شیراز، فسا، جهرم  و جویم حضور داشتند که در در پایان و در  مجموع مدالها تیم های کارون(مهر)،داراب و فسا به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.