سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • شاخص کل بازار بورس باز هم ریزش داشت

    شناسه : 12908 ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 586 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از نبض بورس، شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۹۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ واحدی آرام گرفت. بر اساس آمار‌های معاملاتی، در نیمه اول بازار در روز جاری بیشتر شاخص‌های بورس با کاهش […]

    شاخص کل بازار بورس باز هم ریزش داشت
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از نبض بورس، شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۹۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ واحدی آرام گرفت.

    بر اساس آمار‌های معاملاتی، در نیمه اول بازار در روز جاری بیشتر شاخص‌های بورس با کاهش مواجه بودند. شاخص کل با ۳۸۰۳ واحد کاهش معادل منفی ۰.۳۱ درصد به یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۷۳ واحد، شاخص قیمت وزنی – ارزشی با ۹۸۹ واحد کاهش معادل منفی ۰.۳۱ درصد به ۳۱۹ هزار و ۳۵۴ واحد، شاخص کل هم وزن با ۴۵۷ واحد کاهش معادل منفی ۰.۱۱ درصد به ۴۳۴ هزار و ۹۱۳ واحد، شاخص قیمت هم وزن با ۲۹۸ واحد کاهش معادل منفی ۰.۱۱ درصد به ۲۸۳ هزار و ۲۶۷ واحد، شاخص آزاد شناور با ۵۵۷۸ واحد کاهش معادل منفی ۰.۳۲ درصد به یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۸۹۴ واحد، شاخص بازار اول با ۴۱۸۱ واحد کاهش معادل منفی ۰.۴۶ درصد به ۸۹۶ هزار و ۲۶۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۸۴۳ واحد کاهش معادل منفی ۰.۱۱ درصد به ۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۴۳۷ واحد رسید.

    ارزش و حجم معاملات

    به این ترتیب، در پایان داد و ستد‌های نیمه اول امروز بورس، در ۱۹۶ هزار و ۴۶ نوبت معاملاتی، یک میلیارد و  ۹۸۴ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۸ هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.