جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سلمان‌پور؛ خبرنگار صداي فارس در گذشت

    شناسه : 548 ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 708 بازدید ارسال توسط :

    خبر داشتيم از بيماري‌اش، از دردي كه به‌جانش چنگ انداخته و اين اواخر او را تخت‌نشين بيمارستان نمازي شيراز كرده بود. بيمارستاني كه بارها و بارها، در مورد آن گزارش گرفته بود و خبر منتشر كرد و از بزرگي بنيان‌گزارش گفت. به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، كمال سلمانپور، […]

    سلمان‌پور؛ خبرنگار صداي فارس در گذشت
    پ
    پ

    خبر داشتيم از بيماري‌اش، از دردي كه به‌جانش چنگ انداخته و اين اواخر او را تخت‌نشين بيمارستان نمازي شيراز كرده بود. بيمارستاني كه بارها و بارها، در مورد آن گزارش گرفته بود و خبر منتشر كرد و از بزرگي بنيان‌گزارش گفت.
    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، كمال سلمانپور، خبرنگار خوش‌سيما و هميشه خندان صدا و سيماي مركز فارس، سال‌هاي سال حضوري پررنگ و تاثيرگذار در عرصه خبر و اطلاع‌رساني داشت.
    هر هفته در اتاق خبرنگاران مصلاي نمازجمعه، چهره خندانش را مي‌ديديم و توصيه‌هايش و دغدغه‌هايي از جنس مردم، از كوچه پس كوچه‌هاي جوار سيد‌علاءالدين حسين(ع)، دغدغه‌هايي گفتن از آنها صدايش را پر از بغض مي‌كرد و ..
    مرحوم سلمانپور را با موتور پابلندش، با سيستم ضبط صدا و آن ميكروفن هميشگي، سيستمي كه چندسالي بود سبك‌تر شده بود و حمل آن آسان‌تر.
    مرحوم سلمانپور را همه خبرنگاران به‌خاطر دارند، همه خبرنگاراني كه در اين سال‌ها در راهپيمايي‌ها بوده‌اند، پوشش خبري نماز جمعه و برنامه‌هاي مذهبي و فرهنگي را برعهده داشته‌اند، مي‌شناختند، مرد خستگي‌ ناپذير عرصه خبر با تمام خوبي‌هايش. لبخندهايش و … مردي كه كمالاتش ماندگار در بايگاني ذهن همه بچه‌هاي فارس مي‌ماند.
    به گزارش ايسنا، مرحوم كمال‌ سلمانپور، خبرنگار، گزارشگر و مجري و گوينده توانمند صدا و سيماي مركز استان فارس، بعد از چهارسال تحمل سختي‌هاي بيماري سرطان خون، شامگاه چهارشنبه ۱۴ مردادماه، دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت.
    پيكر اين خبرنگار كه در آستانه ۱۷ مرداد به ديدار معبود شتافت، ساعت هشت و سي دقيقه صبح روز جمعه، ۱۶ مردادماه از مقابل آستان حضرت سيدعلاءالدين حسين(ع) به سمت دارالرحمه، تشييع خواهد شد.
    به گزارش ايسنا، كمال سلمانپور از سال ۱۳۶۰ همكاري خود را با صدا و سيماي استان فارس آغاز كرد و به عنوان يكي از پيشكسوتان رسانه ملي، از جمله خبرنگاراني بود كه در دوران دفاع مقدس، مدتي را در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل، حضور داشت.
    سلمانپور سال‌ها گوينده برنامه سحرگاهي ماه مبارك رمضان بود كه از صداي فارس پخش مي‌شد.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “سلمان‌پور؛ خبرنگار صداي فارس در گذشت”
    1. خدا رحمتشون کنه

    2. روز وصل دوستداران یاد باد . یاد باد ان روزگاران یادباد .روحش شاد یادش گرامی باد