سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سرهنگ هاشمیان: بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در داراب برگزار می شود/ چاپ ۲ عنوان کتاب از سرگذشت شهدا داراب در هفته دفاع مقدس

    شناسه : 11779 ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 1015 بازدید ارسال توسط :

    نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه داراب با خبرنگاران  به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز شنبه ۲۹ شهریور ماه در محل دفتر فرماندهی سپاه ناحیه داراب  برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ سرهنگ هاشمیان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و سرداران ۸ سال دفاع مقدس  بویژه شهید سردار سلیمانی گفت: […]

    سرهنگ هاشمیان: بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در داراب برگزار می شود/ چاپ ۲ عنوان کتاب از سرگذشت شهدا داراب  در هفته دفاع مقدس
    پ
    پ

    نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه داراب با خبرنگاران  به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز شنبه ۲۹ شهریور ماه در محل دفتر فرماندهی سپاه ناحیه داراب  برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ سرهنگ هاشمیان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و سرداران ۸ سال دفاع مقدس  بویژه شهید سردار سلیمانی گفت: امسال اولین سالی است که جای سردار سلیمانی در میان ما خالی است و امیدوارم خداوند توفیق عنایت کند تا راه این شخصیت بزرگ را ادامه دهیم.

    وی در ادامه افزود: هر ساله از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ماه بعنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است. امسال بخاطر شرایط خاصی که ویروس منحوس کرونا ایجاد کرده برنامه هایی برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

    سرهنگ هاشمیان شعار محوری امسال را “ما قوی هستیم” عنوان کرد و افزود: امسال ستادهای شهرستانی، بخشی و  حوزه های مقاومت را فعال کرده ایم تا با شعار محوری ما قوی هستیم بتوانیم برنامه های هفته دفاع مقدس را دنبال کنیم.

    وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه امسال چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس هست، طبق تصمیماتی که در سراسر کشور اتخاذ شده، علاوه بر هفته دفاع مقدس از سوم خرداد ماه  ۴۰ هفته در کل کشور برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس  برگزار می شود.

    وی در ادامه افزود: با توجه به مشورتی که فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس داشتیم با توجه به اینکه بیشتر شهدا ما در عملیات های کربلای ۴ و ۵ به شهادت رسیده اند به همین مناسبت از سوم  تا  دهم دی ماه  به مدت یک هفته برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده به همین منظور  با رزمندگان و پیشکسوتان هماهنگی شده تا در این هفته به نقش داراب در دفاع مقدس پرداخته شود.

    فرمانده سپاه ناحیه داراب در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: برای این هفته بیش از ۲۰۰ برنامه برای پایگاه ها و حوزه های مقاومت، اداره ها و اقشار مختلف بسیج برنامه ریزی شده که ان شاا… اجرا خواهد شد.

    وی به مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دیدار با ائمه جمعه، جشنواره مالک اشتر و انتخاب برترین های بسیج، همایش تجلیل از رزمندگان، تجلیل از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، برگزاری شب های خاطره هرشب در میدان باغ ملی و گلزار شهدا جنت شهر و پایگاه ها و مساجد، برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان، زنگ دفاع مقدس در مدارس در اول مهرماه، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت روستای بهادران، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و آزادگان، عطر افشانی و غبار روبی از قبور شهدا در تاریخ ۵ شنبه سوم مهرماه در گلزار شهدا داراب و تحت عنوان قرار عاشقی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، شب شعر و دعا و حضور رزمندگان در مدارس، مساجد و خاطره گویی، نامگذاری معابر در شهرها و روستاها بنام شهدا، انتشار ۲ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس مربوط به سرگذشت شهدای عزیز داراب که با حمایت های بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان منتشر می شوند از جمله اهم برنامه های این هفته است.

    وی در خصوص دیدار مقام معظم رهبری با رزمندگان گفت: در تاریخ ۳۱ شهریور رهبر معظم انقلاب بنا دارند در قالب ویدئو کنفرانس با پیشکسوتان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس دیدار کننند و صحبت داشته باشند. برای سراسر کشور برنامه ریزی شده تادر ۳۱ شهریور برنامه تجلیل از رزمندگان برگزار شود.

    سرهنگ هاشمیان از ضبط خاطرات رزمندگان دارابی خبر داد و گفت: بستری فراهم شده تا خاطرات رزمندگان را ضبط کرده و در فضای مجازی در زمان های ۵ و ۱۰ دقیقه ای منتشر شود.

     

    ا

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.