پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سردار قدسی در مراسم گرامیداشت اربعین شهید سلیمانی مطرح کرد: سردار سلیمانی مسیر تاریخ کشورهایی مثل افغانستان و فلسطین را عوض کرد// سرهنگ هاشمیان: مذاکره کنندگان چه قولی به اربابان خود داده اند خدا می داند

    شناسه : 10390 ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 924 بازدید ارسال توسط :

    مراسم گرامیداشت چهلمین روز عروج سردار دلها در مصلی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مراسم گرامیداشت چهلمین روز از عروج سردار دلها صبح امروز در مصلی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد. سردار قدسی، همرزم شهید سلیمانی  دراین مراسم […]

    سردار قدسی در مراسم گرامیداشت اربعین شهید سلیمانی مطرح کرد: سردار سلیمانی مسیر تاریخ کشورهایی مثل افغانستان و فلسطین را عوض کرد// سرهنگ هاشمیان: مذاکره کنندگان چه قولی به اربابان خود داده اند خدا می داند
    پ
    پ

    مراسم گرامیداشت چهلمین روز عروج سردار دلها در مصلی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مراسم گرامیداشت چهلمین روز از عروج سردار دلها صبح امروز در مصلی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.

    سردار قدسی، همرزم شهید سلیمانی  دراین مراسم به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و همچنین انتخابات تأکید کرد و اعتقاد راسخ سردار سلیمانی به راهی که انتخاب کرده بود را از جمله خصوصیات سردار دلها برشمرد و افزود: سردار سلیمانی کسی بود که اعتقاد قلبی به خداوند داشت، اعتقاد کامل به راهی که انتخاب کرده بود داشت، با شهدا ارتباط داشت و شهدا او را هدایت می کردند.

    همرزم شهید سپهبد سلیمانی افزود: در آخرین روزهایی که به عراق سفر می کرد گفتم مخاطب ترامپ شما هستید. زمانی که می رفت می دانست و می گفت مشهد من عراق است.

    سردار قدسی با اشاره به فداکاری های شهید سلیمانی در روزهای دفاع مقدس و بعد از آن گفت: سردار سلیمانی مسیر تاریخ کشورهایی مثل افغانستان، عراق، لبنان، یمن و فلسطین را عوض کرد. او از همان روزهای ابتدایی دفاع مقدس در قالب یک رزمنده وارد سپاه شد و به خاطر قابلیت هایی که داشت فرمانده لشکر ثارالله شد. در دفاع مقدس رشادت های زیادی انجام داد. بعد از این دوران جهاد را رها نکرد و فرمانده قرارگاه قدس شرق کشور شد و این در حالی بود که سرویس های جاسوسی می خواستند شرق کشور را ناامن کنند.

    همرزم سردار شهید سلیمانی به مرور رشادت های سردار درکشورهای مختلف از جمله فلسطین پرداخت و گفت: سردار سلیمانی در آن سالها با کسانی که از اسرائیل اخراج شده بودند مثل اسماعیل هنیه  ارتباط برقرار کرد و آنها را حمایت کرد و آنها طرفدار شیعه شدند. اکنون جهاد اسلامی و حماس موشک های نقطه زن دارند و اسرائیل را می زنند.

    وی به نقشه آمریکا در افغانستان اشاره کرد و گفت: در سال ۲۰۰۱ که جریان ۱۱ سپتامبر پیش آمد وآمریکا حمله نظامی به افغانستان کرد، سردار سلیمانی به همه متوسل شد تا این افراد را بمباران نکنند. آمریکا در افغانستان می خواست تا مجاهدین وارد این کشورنشوند اما وقتی سردار شنیدند با هواپیما در فرودگاه بکران فرود آمد و فرماندهی عملیات را به عهده گرفت و توطئه بزرگ آمریکا در افغانستان فروپاشید.

    سردار قدسی به ناامنی در کشور عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا برای عراق هم نقشه هایی طراحی کرده بود. سردار سلیمانی با کمک حقوقدانانی از ایران و عراق برای این کشور قانون اساسی نوشتند و مرجعیت شیعی را به رسمیت شناختند.

    سردار قدسی در خصوص ابومهدی المهندس گفت: او در زمان صدام به اعدام محکوم شد اما فرار کرد و به ایران آمد و فرمانده سپاه بدر شد. ابومهدی المهندس یکی از شخصیت های بزرگی بود که بی نظیر بود. او می گفت  اگر جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نباشد عراقی هم وجود ندارد و ما گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم.

    وی به جنگ ۳۳ روزه در لبنان و دمشق اشاره کرد و افزود: سردار سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه بیروت و از همان روزهای اولیه  فرماندهی عملیات را به عهده گرفتند. کشور سوریه وقتی در حال سقوط بود سردار سلیمانی به فرودگاه دمشق رفت و با ابتکار خود سوریه را از سقوط نجات داد.

    سردار قدسی به حمایت های شهید سلیمانی از کشور یمن اشاره کرد و گفت: در حمله انصارالله یمن به تأسیسات نفتی عربستان ۴۲۰ میلیارد دلار خسارت وارد شد این درصورتی است که کل جنگ ۸ سااله ما ۴۰۰ میلیارد دلار هزینه شد. برخی می گویند که ایران موشک هایی در اختیار انصارالله یمن قرار می دهد اینگونه نیست و یمنی ها با کمک سردار سلیمانی به این قدرت رسیده اند.

    سرهنگ محمد حسین هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب در مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت سردار سلیمانی ضمن خیر مقدم به همه حاضرین، تفکر سرادر سلیمانی را یک تفکر انقلابی و جریان ساز عنوان کرد و گفت: امام به ما یاد داد که ما می توانیم؛ همانطور که سردار سپهبد سلیمانی به ما آموخت و آن را عملا به منصه ظهور رساند. تفکر حاج قاسم سلیمانی یک تفکر انقلابی و جریان ساز است برای این انقلاب، نه یک تفکر غیر انقلابی و وامانده در برابر تفکر غرب و استکبار؛ تفکر حاج قاسم سلیمانی تفکر مقاومت و ایستادگی است مثل امامان خود، نه سازش و ذلت.

    سرهنگ هاشمیان با اشاره به مذاکره برخی از مسئولین با اربابان خود هستند افزود: بالاترین درسی که ما از مکتب حاج قاسم می گیریم این است که مکتب ما مکتب مقاومت و ایستادگی است. حال چرا عده ای به دنبال سازش و مذاکره بعد از شهادت مظلومانه این سردار رشید اسلام هستند و چه هدفی دنبال می کنند؟ چه قولی به اربابان خود داده اند خدا می داند.

    وی افزود: ای کاش ذره ای شرم از روح مطهر این شهید داشتند. اما آنچه راه این شهید بزرگوار و ما امت همیشه در صحنه باید به آن توجه کنیم، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است.

    فرمانده سپاه ناحیه داراب با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن ماه نماد وحدت ملی و همدلی است تأکید کرد: طبق فرمایش حضرت رهبری دو آزمایش مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو داریم. روز ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی، همدلی، بیعت مجدد با امام و شهدا و آرمان هایشان و بیعت با خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است.

    وی افزود: ما همراه با مردم شریف شهرستان داراب روز ۲۲ بهمن می آییم و پای آرمان های انقلابمان بعد از ۴۱ سال می ایستیم.

    سرهنگ هاشمیان به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره و تأکید کرد: ما مثل بعضی از افراد نیستیم که حرفهای امام مسلمین را توجه نکنیم. کسانی که با بهانه های مختلف به دنبال دلسرد کردن مردم هستند دست از این کار بردارند. وظیفه ما تأکید بر حضور حداکثری پای صندوق رأی است و وظیفه همه مسئولین ما تأکید براین موضوع است.

    وی افزود: فردی انقلابی، صالح، پاینبد به اقتصاد مقاومتی و کسی که نگاهش به درون است نه به کدخدا انتخاب کنیم.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.