چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سارق مغازه های موبایل فروشی فورگ دستگیر شد

    شناسه : 12544 ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 606 بازدید ارسال توسط :

    دستگیری سارق مغازه های موبایل فروشی در “فورگ فرمانده انتظامي “داراب” از دستگیری سارق مغازه‌های موبایل فروشی و کشف ۱۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی كيس و فلش مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ ميليون ريال خبر داد. سرهنگ” علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: در پی وقوع […]

    سارق مغازه های موبایل فروشی فورگ دستگیر شد
    پ
    پ

    دستگیری سارق مغازه های موبایل فروشی در “فورگ

    فرمانده انتظامي “داراب” از دستگیری سارق مغازه‌های موبایل فروشی و کشف ۱۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی كيس و فلش مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ ميليون ريال خبر داد.

    سرهنگ” علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت از مغازه‌های موبايل فروشي در بخش “فورگ” داراب، موضوع شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
    وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های تخصصی، موفق شدند در اين خصوص يك سارق را شناسايي و وي را در مخفيگاهش دستگير كنند.
    فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهم، ۱۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی كيس و فلش مموري كشف شد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال برآورد كرده‌اند.
    سرهنگ “نوشاد” با بيان اينكه متهم پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، اظهار داشت: همکاری و تعامل مردم با پلیس نقش موثری در برقراری امنیت داشته و از شهروندان انتظار داریم ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در راستای پیشگیری از سرقت، در صورت وقوع یا اطلاع از موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.