سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • زنگ سرشماری در مدارس شهرستان داراب نواخته شد

    شناسه : 4616 ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۴۲ 649 بازدید ارسال توسط :

    همزمان با آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵، زنگ سرشماری با حضور فرماندار داراب نواخته شد. به گزارش  عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب،قاسم پور فرماندار داراب در آئین زنگ سرشماری که در مدرسه ابتدایی دخترانه نواخته شد، اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ […]

    زنگ سرشماری در مدارس شهرستان داراب نواخته شد
    پ
    پ

    همزمان با آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵، زنگ سرشماری با حضور فرماندار داراب نواخته شد.

    به گزارش  عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب،قاسم پور فرماندار داراب در آئین زنگ سرشماری که در مدرسه ابتدایی دخترانه نواخته شد، اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ همزمان با سراسر کشور از سوم مهر ماه جاری به مدت ۲۲ روز و بصورت اینترنتی آغاز میشود.

    قاسم پور تصریح کرد: سرشماری امسال در سه مرحله شامل روش اینترنتی از سوم تا ۲۴ مهر و مرحله اجرایی و میدانی از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان ماه با مراجعه به منازل و نیز مرحله تلفنی برای خانوارهای غایب انجام می شود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان نقش آموزش و پرورش را در آگاهی بخشی به دانش آموزان و خانواده های آنان تاثیر  گذار دانست و تصریح کرد: بهره گیری از توانمندی معلمان در این راستا ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

    در پایان مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان،خاطر نشان کرد: اطلاعاتی که توسط افراد و خانوارها ارائه میشود بصورت محرمانه است و تنها نتایج کلی سرشماری پس از پردازش داده ها انتشار یافته و به اطلاع عموم خواهد رسید.

    گفتنی است در ادامه مراسم زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ توسط فرماندار بصدا در آمد و بعد از آن کارت های همیار دانش آموز توسط فرماندار در بین دانش آموزان توزیع گردید.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.