پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با یک میلیارد اعتبار؛ زمین چمن مصنوعی و سالن آزادی آموزش و پرورش داراب افتتاح شد

    شناسه : 8371 ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۲۵ 1614 بازدید ارسال توسط :

    در سومین روز از دهه مبارک فجر  و در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو پروژه ورزشی سالن آزادی و زمین چمن مصنوعی اداره آموزش و پرورش داراب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد . به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در آیین این افتتاحیه که با حضور […]

    با یک میلیارد اعتبار؛ زمین چمن مصنوعی و سالن آزادی آموزش و پرورش داراب افتتاح شد
    پ
    پ

    در سومین روز از دهه مبارک فجر  و در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو پروژه ورزشی سالن آزادی و زمین چمن مصنوعی اداره آموزش و پرورش داراب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد .

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در آیین این افتتاحیه که با حضور مسئولین و رؤسای اداره ها و خیرین و ورزش دوستان برگزار گردید فیروزی مدیر آموزش و پرورش داراب در خصوص پروژه هایی  ورزشی که در سومین روز از دهه فجر افتتاح شدند گفت: سالن ورزشی آزادی دارای دو بخش زمین ورزشی و اداری با ۱۶۰ متر زیر بنای ورزشی و ۳۰۰ متر زیر بنای اداری  شامل رختکن، سرویس بهداشتی، حمام و بوفه  است، عملیات اجرای ساخت  این سالن در سال ۱۳۹۱  آغاز شده و  در بهمن ماه ۹۶  و با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح گردیده است، اعتبار برای ساخت این سالن  از طریق نوسازی پرداخت شده است، .زمین چمن مصنوعی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بصورت مشارکتی ساخته شده که ۵۰ درصد از اداره کل پرداخت و ۵۰ درصد مابقی با همکاری مجمع خیرین و سایر اداراه ها و نهادها هزینه شده است.  برای زمین چمن مصنوعی نیز بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.ا ستخر و پیست دو میدانی نیز در دست اقدام و تجهیز می باشد و در پی آن هستیم که یکی از مدارس اطراف این مجموعه به خوابگاهی اختصاص دهیم تا بتوانیم در آینده میزبانی مسابقات ورزشی استانی و کشوری را در داراب شاهد باشیم .

    وی در ادامه افزود: مجموعه آموزشی و رفاهی فرهنگیان که شامل باشگاه، سالن غذاخوری، مرکز نیروی انسانی و سالن اجتماعات امام سجاد (ع) می باشد و نیاز به یک سالن مجالس احساس می شود که امید است در سال آینده بتوانیم شاهد افتتاح سالن اجتماعات که حدود ده درصد از کارهای تکمیلی آن باقی مانده باشیم.

    فیروزی در خصوص درمانگاه فرهنگیان داراب گفت: درمانگاه فرهنگیان در کنار استخر فیروز آبادی در حال تکمیل شدن است که سقف طبقه دوم آن در حال آماده سازی است و امیدواریم با اعتباراتی که از فروش درمانگاه قدیم و اعتباراتی که از اداره کل آموزش و پرورش قول داده شده بتوانیم در سال ۹۷ به بهره برداری برسانیم

    فرماندار داراب هم در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی آموزش و پرورش گفت: وحدت و همدلی مردم و مسئولین باعث تحول در ساخت و ساز مدارس و ارتقاء آموزش و پرورش شهرستان شده است
    قاسم پور فرماندار شهرستان در مراسم افتتاح سالم ورزشی و زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است گفت: هرجا همدلی و وحدت باشد، مسیر ترقی و توسعه هموار میشود، در شهرستان داراب بحمدالله وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم حکمفرماست و همین امر باعث شده است تا شهرستان داراب در زمینه های مختلف آموزشی، بزرگراه، گازرسانی و …. در بین شهرستان های استان پیشگام باشد.
    فرماندار افزود: در زمینه پروژه های عمرانی آموزشی، شهرستان داراب از نظر تعداد پروژه های درحال اجرا جزو سه شهرستان برتر استان می باشد. و پروژه های آموزش و پرورش به این دو مورد ختم نمی شود و انشاالله در روزهای آتی دوباره به پروژه های آموزش و پرورش خواهیم پرداخت و پروژه های دیگری افتتاح خواهد شد.
    قاسم پور اظهار امیدواری کرد: با اقدامات انجام گرفته و درحال اجرا ، ظرف دو سه سال آینده داراب چهره دیگری به خود خواهد گرفت و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
    وی با تشکر از خیرین شهرستان گفت: در تکمیل پروژه های زمین ورزشی و سالن که بیش از یک میلیارد تومان هزینه داشته است، خیرین نیز مانند دیگر برنامه های شهرستان پیشقدم بوده اند و سهم خود را ادا کرده اند و باید از ایشان قدردانی کرد، چرا که آن ها سرمایه های شهرستان هستند.

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.