جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • زمین چمن طبیعی ورزشگاه داراب با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان افتتاح شد

    شناسه : 7094 ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 1426 بازدید ارسال توسط :

    افتتاح زمین چمن مصنوعی تا چند ماه آینده به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، در سفر مدیر کل ورزش و جوانان استان، زمین چمن طبیعی ورزشگاه افتتاح شد. در حاشیه این مراسم، حیدر علی کامیاب گفت: در سفر قبلی قرار بود چمن مصنوعی از محل اعتبارات وزارت نفت انجام شود ولی با پیگیری […]

    زمین چمن طبیعی ورزشگاه داراب با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان افتتاح شد
    پ
    پ

    افتتاح زمین چمن مصنوعی تا چند ماه آینده

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، در سفر مدیر کل ورزش و جوانان استان، زمین چمن طبیعی ورزشگاه افتتاح شد. در حاشیه این مراسم، حیدر علی کامیاب گفت: در سفر قبلی قرار بود چمن مصنوعی از محل اعتبارات وزارت نفت انجام شود ولی با پیگیری های که نماینده مردم داراب و مسئولین در سال گذشته انجام دادند این کار به نتیجه نرسید.

    مدیرکل ورزش و جوانان افزود: وقتی گزارشی مبنی براینکه زمین چمن طبیعی خشک شده است را دیدیم مجبور شدیم از محل اعتبارات استانی بزنیم؛ ولی الان در حوزه فوتبال، شهرستان داراب مشکلی ندارد.

    وی افزود: با توجه به مسائل خشکسالی زمین چمن مصنوعی شهرستان را از قبل پیش بینی کرده بودیم؛ قرار شد در همین مجموعه شماره ۱ این چمن ایجاد شود و کلنگ زنی این چمن هم داشتیم.

    کامیاب عنوان کرد: امروز زمین چمن طبیعی را افتتاح کردیم ان شالله زمین چمن مصنوعی هم، ظرف مدت ۶-۷ ماه آینده ایجاد می کنیم؛ دلیل طولانی شدن افتتاح زمین چمن مصنوعی جابه جا شدن منابع اعتباری بود.

    حیدرعلی کامیاب بااشاره به عدم نگاه واقع بینانه نسبت به شهرستان داراب بیان داشت: داراب پتانسیل کارهای بیشتری را دارد و باید برای سال های آینده مطالعه دقیقی انجام شود. نیازها را اولویت بندی کرد و بر همان اساس زیرساخت ها توسعه پیدا کند. ما هم اعتقاد داریم شهرستان داراب در طول سنوات گذشته نگاه واقع بینانه ای به آن نشده و ان شالله باید خیلی زود این تفاوت برطرف شود و ما به آن سرانه ای که در برنامه پنجم که ۱٫۵ متر بوده است برسیم. سعی می کنیم در برنامه ششم این شهرستان به سرانه ۱٫۵ متر برسد.

    وی در پایان گفت: در ۴ روستای شهرستان داراب هم چمن مصنوعی کوچک کلنگ زنی کردیم که در زمان کوتاهی به بهره برداری خواهد رسید.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.