سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • زلزله ۳٫۲ ریشتری داراب و دوبرجی را لرزاند

    شناسه : 415 ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 805 بازدید ارسال توسط :

    سه زلزله شهرشتان های قیروکارزین و داراب و منطقه دوبرجی را در استان فارس لرزاند به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر، زلزله قیر در ساعت شش و ۵۰ دقیقه صبح روز پنج شنبه و به بزرگی ۴.۲ ریشتر به وقوع پیوسته است. محل وقوع این زلزله با عمق ۱۶ کیلومتر در ۲۸.۲۷۴ […]

    زلزله  ۳٫۲ ریشتری داراب و دوبرجی را لرزاند
    پ
    پ

    سه زلزله شهرشتان های قیروکارزین و داراب و منطقه دوبرجی را در استان فارس لرزاند
    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر، زلزله قیر در ساعت شش و ۵۰ دقیقه صبح روز پنج شنبه و به بزرگی ۴.۲ ریشتر به وقوع پیوسته است.
    محل وقوع این زلزله با عمق ۱۶ کیلومتر در ۲۸.۲۷۴ درجه شمالی و ۵۲.۹۱۳ شرقی بوده است.
    زلزله دوبرجی نیز در ساعت هشت و ۳۸ دقیقه صبح پنج شنبه و به بزرگی ۳.۲ ریشتر به وقوع پیوسته که عمق آن هشت کیلومتر و محل آن نیز در ۲۸.۴۶۵ درجه شمالی و ۵۵.۴۶۳ درجه شرقی بوده است.
    زلزله ۳.۲ ریشتری داراب نیز در ساعت سه و شش دقیقه صبح امروز در ۲۸.۹۵۳ درجه شمالی و ۵۴.۷۵۶ درجه شرقی و با عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است.
    مدیرکل بحران استانداری فارس در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: بررسی ها حاکی از آن است که زلزله ۴.۲ ریشتری که در منطقه زاخرویه بخش افزر شهرستان قیروکارزین رخ داده، خوشبختانه مشکلی ایجاد نکرده است.
    حسن فیاض پور افزود: دو زلزله ۳.۲ ریشتری نیز به همین شکل موجب خسارت نشده اند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.