پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • زاهدانی خبر داد: تست کرونای یک نفر در داراب مثبت شد/ مردم؛ شما را به خدا در خانه بمانید

    شناسه : 10676 ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ 1383 بازدید ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی

    اولین تست کرونای یکی از بیمارانی که مشکوک به به ویروس کووید۱۹ در داراب مثبت شد. قاسم زاهدانی رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب با اعلام این خبر، به خبرنگار عصر داراب نیوز گفت: هانگونه که از قبل هم احتمال داده می شد تست مربوط به ابتلای یکی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در […]

    زاهدانی خبر داد: تست کرونای یک نفر در داراب مثبت شد/ مردم؛ شما را به خدا در خانه بمانید
    پ
    پ

    اولین تست کرونای یکی از بیمارانی که مشکوک به به ویروس کووید۱۹ در داراب مثبت شد. قاسم زاهدانی رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب با اعلام این خبر، به خبرنگار عصر داراب نیوز گفت: هانگونه که از قبل هم احتمال داده می شد تست مربوط به ابتلای یکی از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در داراب مثبت شد.

    وی در ادامه افزود: مهم مثبت شدن این تست نیست؛ زیرا ما از قبل هم احتمال  این را می دادیم و دیر یا زود با توجه به شیوع این بیماری در کشور ممکن بود تست بیماران مشکوک که در بیمارستان داراب بستری شده بودند مثبت شود اما مهمتر  اینست که مردم این بیماری را جدی بگیرند، خود مراقبتی کنند  زیرا تنها راه مقابله با این ویروس رعایت بهداشت فردی است.

    زاهدانی از مردم خواست تا از منازل خود خارج نشوند و گفت: همشهریان خوب من شما را بخدا از منزل خارج نشوید،مهمانی نروید، از تجمع های غیر ضروری خود داری کنید، تا فراهم شدن شرایط مناسب؛ عقد، عروسی و حتی مراسم عزا و ختم عزیزانتان را به تأخیر بیندازید. از سفرهای غیر ضروری خود داری کرده و از کسانی که از شهرهای دیگر قصد دارند به شهر و منزلتان بیایند بخواهید تا در این ایام از سفر به داراب خودداری کنند و خودتان هم به هیچ یک از شهرها سفر نکنید.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.