سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • روز غم انگیز کرونا در کشور/ مبتلایان در داراب قریب ۱۲۰۰ نفر و با فوت ۲ بیمار کرونایی آمار جان باختگان به ۳۳ نفر رسید

    شناسه : 12053 ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 642 بازدید ارسال توسط :

    وضعیت کرونا همچنان نگران کننده  و طبق پیش بینی های متخصصین با شروع فصل پائیز روند مبتلایان سیر صعودی گرفته است.  به گزارش عصر داراب نیوز؛ امروز  آمار مبتلایان  آمارهای نگران کننده و هشدار دهنده بود؛ به گفته سخنگوی وزارت بهداشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست […]

    روز غم انگیز کرونا در کشور/ مبتلایان در داراب قریب ۱۲۰۰ نفر  و با فوت ۲ بیمار کرونایی آمار جان باختگان به ۳۳ نفر رسید
    پ
    پ

    وضعیت کرونا همچنان نگران کننده  و طبق پیش بینی های متخصصین با شروع فصل پائیز روند مبتلایان سیر صعودی گرفته است.  به گزارش عصر داراب نیوز؛ امروز  آمار مبتلایان  آمارهای نگران کننده و هشدار دهنده بود؛ به گفته سخنگوی وزارت بهداشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۴۸ نفر از آنها بستری شدند.

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوشنبه ۲۸ مهر در نشست خبری اعلام وضعیت آماری بیماری کرونا، از مرگ ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز در فارس خبر داد و تاکید کرد که این مرگ‌ها هر یک زنگ هشداری برای افراد بی‌مبالات است.

    دکتر علی اکبری با بیان اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۱۱۹۵ بیمار در استان فارس براثر ابتلا به کرونا، جان باخته‌اند، گفت: متاسفانه علیرغم مشهود بودن مخاطرات ناشی از ماسک نزدن و حضور در تجمعات مختلف خصوصا دورهمی‌های خانوادگی، برخی از شهروندان همچنان نسبت به این هشدارها بی تفاوت هستند.

    اکبری با یادآوری اینکه تا صبح دوشنبه ۲۸ مهر، از ۶۸۹ هزار و ۳۲۹ تست انجام شده، ۶۹ هزار و ۱۱۳ بیمار قطعی شناسایی شده است، گفت: از بین کل بیماران شناسایی شده، ۶۱ هزار و ۸۷۱ نفر بهبودی کامل یافته‌اند.

    این مقام مسئول با بیان اینکه شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان فارس همچنان روند صعودی دارد، گفت: اکنون ۱۰۷۹ نفر در بیمارستانهای فارس بستری هستند و ۱۷۱ نفر از این بیماران به دلیل شرایط بد جسمی، تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

    وضعیت کرونا در داراب نیز وضعیتی مشابه سایر نقاط کشور داشته، بنا به گزارش معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان داراب؛ آمار مبتلایان جدید بیماری کرونا در شهرستان داراب، در تاریخ دوشنبه ۲۸ مهرماه، شناسایی ۱۰ مورد جدید بوده که بدین ترتیب آمار کل مبتلایان به ۱۱۹۷ نفر رسیده  که از این تعداد؛ نفر بخش مرکزی(۸ نفر شهر داراب، ۱ نفر بانوج)، نفر بخش جنت(۱ نفر فتح آباد) و یک نفر از مدافع سلامت نیز به این بیماری مبتلا شده است همچنین  کودک ۱۷ ماهه نیز به بیماری کرونا مبتلا شده است. همچنین آمار بهبود یافته ها تاکنون: ۱۰۷۹ نفر است و تعداد بیماران بستری در بخش کووید بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نیز ۲۳ نفر می باشد.

    به گفته این مقام بهداشتی؛ تعداد موارد فوت  در ۲۴  ساعت گذشته  ۲ نفر سالمند دارای بیماری زمینه ای بوده است که با احتساب موارد فوتی از ابتدای شیوع کرونا در داراب به  موارد فوتی قطعی تاکنون به ۳۳ نفر  رسیده است.

    انتظار است افرادی که جواب تست خود را دریافت نکرده اند، الزاما اصول قرنطینه خانگی را رعایت نمایند.*

    لازم است در صورت داشتن هرگونه علایم مشکوک به کرونا, جهت دریافت راهنمایی با  شماره تلفن ٤٠٣٠ تماس حاصل نمایید و علائم خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت نمایید.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.