سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • روزی پر حادثه در کمربندی جنوبی داراب با ۱۸ مصدوم و یک کشته  

    شناسه : 13985 ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ 383 بازدید ارسال توسط :

    روزی پر حادثه در کمربندی جنوبی داراب با ۱۸ مصدوم و یک کشته   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مسؤل مرکز اورژانس داراب از حوادث جاده ایگواین در محورهاي مواصلاتی داراب خبر داد. در یازدهمین شب از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در ساعت ۲۲:۳۲ ,اعلام یک مورد برخورد خودروهای سواری پژو ۴۰۵ و چانگان […]

    روزی پر حادثه در کمربندی جنوبی داراب با ۱۸ مصدوم و یک کشته   
    پ
    پ

    روزی پر حادثه در کمربندی جنوبی داراب با ۱۸ مصدوم و یک کشته

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مسؤل مرکز اورژانس داراب از حوادث جاده ایگواین در محورهاي مواصلاتی داراب خبر داد.

    در یازدهمین شب از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در ساعت ۲۲:۳۲ ,اعلام یک مورد برخورد خودروهای سواری پژو ۴۰۵ و چانگان درتقاطع ورودی پمپ بنزین بندری داراب؛ سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و پس از رهاسازی و اقدامات پیش بیمارستانی لازم،۶ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

    مجددا در ساعت ۲۳:۰۲ دقیقه اعلام یک مورد دیگر تصادف سواری پژو ۴۰۵ و سواری ساینا در کمربندی جنوبی با ۸ مصدوم شد و سرانجام پنج نفر از مصدوم‌ها سرپایی مداوا شدند و سه نفر دیگر جهت معاینه بیشتر به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل گردیدند.

    تصادف دیگر که ساعت ۱۰ صبح یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کمربند جنوبی داراب رخ داد و در پی برخورد ۲ دستگاه پراید و ۲۰۶ نیز ۵ تن مصدوم شدند که یک تن از آنها در بیمارستان جان سپرد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.