جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رضا نیک فرجام با آهنگ مادر به مرحله بعد مسابقه تلویزیونی هنر پنجم شبکه شما راه یافت

    شناسه : 932 ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 1312 بازدید ارسال توسط :

    در دومین مرحله از مسابقه تلویزیونی هنر پنجم در شبکه شما؛ رضا نیک فرجام با آهنگ مادر  توانست رقبای مطرح خود را پشت گذاشته و به مرحله بعد راه یابد. به گزارش عصر داراب؛ مردم  داراب  و بسیاری از علاقمندان این خواننده جوان در سراسر کشور با شرکت در نظر سنجی  مسابقه تلویزیونی هنر پنجم […]

    رضا نیک فرجام با آهنگ مادر به مرحله بعد مسابقه تلویزیونی هنر پنجم شبکه  شما راه یافت
    پ
    پ

    در دومین مرحله از مسابقه تلویزیونی هنر پنجم در شبکه شما؛ رضا نیک فرجام با آهنگ مادر  توانست رقبای مطرح خود را پشت گذاشته و به مرحله بعد راه یابد.

    به گزارش عصر داراب؛ مردم  داراب  و بسیاری از علاقمندان این خواننده جوان در سراسر کشور با شرکت در نظر سنجی  مسابقه تلویزیونی هنر پنجم شبکه  شما و ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۰۹۹۹۹ با حمایت قاطع از ترانه مادر رضا نیک فرجام خواننده خوش صدای دارابی،  بار دیگر نام و آوازه داراب را در کشور طنین انداز نمودند.

    در این برنامه آهنگ مادر رضا نیک فرجام هنرمند محبوب و مطرح دارابی در مسابقه تلویزیونی هنر پنجم شبکه شما که  در رقابت با صدای خوانندگانی چون مرتضی پاشایی، علی لهراسبی و …  اول شد و  با کسب بیش از ۱۴۰۰۰ رأی در صدر این رقابت ایستاد و به مرحله بعد راه یافت.

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “رضا نیک فرجام با آهنگ مادر به مرحله بعد مسابقه تلویزیونی هنر پنجم شبکه شما راه یافت”
    1. افرین

    2. احسنت بر این جوان برومند دارابی ک با صدای دلنشین خود هم دل مردم وهم روح ملکوتی پدر شهیدش راشاد کرد

    3. زنده باد رضا نیک فرجام که با افتخار میگه دارابیم

    4. باید تبریک بهش گفت امیدواریم در همه مراحل زندگی اول و برنده باشد

    5. درود به هنرمندان شهرستان داراب.و رضای خودمون

    6. سلام باریک الله