سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رئیس مجمع نمایندگان فارس در پاسخ به شعار استعفا، استعفا: با استاندار جدید فارس مشکلی نداریم

    شناسه : 380 ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 663 بازدید ارسال توسط :

    رئیس مجمع نمایندگان فارس در پاسخ به شعار استعفا، استعفا که از سوی برخی افراد در مراسم معارفه استاندار جدید سر داده شد، گفت: با استاندار جدید فارس مشکلی نداریم. به گزارش  عصر داراب به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، رضایی کوچی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار فارس بیان […]

    رئیس مجمع نمایندگان فارس در پاسخ به شعار استعفا، استعفا: با استاندار جدید فارس مشکلی نداریم
    پ
    پ

    رئیس مجمع نمایندگان فارس در پاسخ به شعار استعفا، استعفا که از سوی برخی افراد در مراسم معارفه استاندار جدید سر داده شد، گفت: با استاندار جدید فارس مشکلی نداریم.
    به گزارش  عصر داراب به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، رضایی کوچی عصر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار فارس بیان کرد: استاندار سابق این استان در فضای همدلی با نمایندگان تلاش کرد تا قدمهای موثری برای اعتلای فارس برداشته شود.
    وی افزود: طبق درخواست وزارت کشور، گزینه هایی را پیشنهاد دادیم که معاونت فعلی استانداری تهران، استاندار یکی از استانها و سرپرست موقت استانداری فارس از جمله آن گزینه ها بود.
    رئیس مجمع نمایندگان فارس خاطرنشان کرد: این مجمع با شناختی که از آقای رحمانی فضلی داشت در زمان رای اعتماد از ایشان دفاع کرد و برای تصدی استانداری فارس نیز گزینه هایی که انتخاب کردیم که همه وابسته و نزدیک به دولت بودند.
    رضایی، آشنایی با استان را یکی از شاخص های نمایندگان برای انتخاب استاندار جدید ذکر کرد و گفت: برخی تلاش کردند که این تلقی را در جامعه جا بیندازند که مشکل ایجاد شده با شاخص قومیتی سنجیده شده است.
    وی تصریح کرد: شهادت می دهیم که با دوستان لر رابطه نزدیکی داریم؛ چرا که در مدیریت ها بسیار خوب عمل کرده اند.
    رئیس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه در مصاحبه های رسانه ای چند رور اخیر گفتیم که با استاندار معرفی شده سرجنگ نداریم، عنوان کرد: بنای ما در فارس این است که کسی انتخاب شود که بتواند بیشترین خدمت را به مردم داشته باشد.
    رضایی ادامه داد: ما در استان فارس به تنوع سیاسی احترام می گذاریم و تا جایی که استاندار فارس در مسیر پیشرفت استان تلاش کند ما نیز حمایت می کنیم.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “رئیس مجمع نمایندگان فارس در پاسخ به شعار استعفا، استعفا: با استاندار جدید فارس مشکلی نداریم”
    1. سلام، فارغ از تعصبات جناحی، این موضع گیریهای تند وشتاب زده توسط نمایندگان محترم مجلس بدون توجه به برآیند نظری افکار عمومی، نگران کننده میباشد، انشاءالله سعی کنیم همیشه باکمی تامل بیشتر دور از جوزدگی برخی حاشیه سازان مغرض تصمیم و موضع گیری نماییم تا مثل مورد اخیر مجبور به تغییر موضع آشکار وبدون پشتوانه نباشیم، یادمان باشد عنصر خدا ترسی در ما کمرنگ نشود وفراموش نکنیم زبان مردم باید برآمده از افکار عمومی مردم باشد نه افکار خصوصی وجناحی خودمان