جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رئیس جدید ادراه امور عشایری داراب معرفی شد/ فرماندار داراب: رئیس جدید باید شرایط سرکشی مدیران از مناطق عشایر نشین را فراهم کند

    شناسه : 6947 ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۷:۱۶ 1846 بازدید ارسال توسط :

    آئین  تودیع و معارفه رؤسای  اداره امور عشایری داراب با حضور معاون اداره کل امور عشایری استان فارس برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در جلسه ای که در محل این اداره و با حضور فرماندار داراب و معاون ادره کل امور عشایری استان فارس برگزار گردید، مهندس حبیب فتحی به […]

    رئیس جدید ادراه امور عشایری داراب معرفی شد/ فرماندار داراب: رئیس جدید باید شرایط سرکشی مدیران از مناطق عشایر نشین را فراهم کند
    پ
    پ

    آئین  تودیع و معارفه رؤسای  اداره امور عشایری داراب با حضور معاون اداره کل امور عشایری استان فارس برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در جلسه ای که در محل این اداره و با حضور فرماندار داراب و معاون ادره کل امور عشایری استان فارس برگزار گردید، مهندس حبیب فتحی به عنوان رئیس جدید اداره امور عشایری داراب معرفی و از خدمات عطائیان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تقدیر شد.

    عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در این مراسم با اشاره به اینکه باید به مسائل فرهنگی اجتماعی جامعه عشایری هم پرداخته شود اظهار داشت: در خصوص اقتصاد مقاومتی و تولید، عشایر غیور و سرافراز نقش مهمی دارند، عشایر قشر دلسوز و محروم و تولید کننده و در عین حال کم توقع هستند.
    قاسم پور بیان داشت: توجه بیشتر به آموزش و پرورش عشایر و آموزش دانش آموزان عشایری ضرورت دارد. وی افزود: کمک به عشایر سرافراز در دستور کار جدی دولتمردان تدبیر و امید است.
    فرماندار به استعدادهای خوب جامعه عشایری شهرستان اشاره و خواستار همدلی و کمک همه دستگاهها برای پرورش این استعدادها و حل مشکلات عشایر شهرستان شد.
    قاسم پور گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در پنج تیره عشایری در داراب برگزار می شود، لازم است برای مشارکت حداکثری عشایر هم برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
    فرماندار در پایان از زحمات و خدمات عطاییان رئیس سابق اداره امور عشایری تشکر و برای فتحی مدیر جدید آرزوی توفیق و سرافرازی نمود. قاسمپور از رئیس جدید امور عشایری برگزاری منظم جلسات کارگروه عشایری و فراهم کردن زمینه بازدید و سرکشی مدیران از مناطق عشایر نشین را خواستار شد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.