جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رئیس بخش ویژه بیمارستان علی‌اصغر شیراز: فارس دوران آرامش قبل از طوفان را طی می‌کند/ دکتر خالو، رئیس بخش آی سی یو بیمارستان علی اصغر: پرچم های شیراز را نیمه برافراشته کنید

    شناسه : 10705 ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 1897 بازدید ارسال توسط :

     رئیس بخش ویژه بیمارستان علی اصغر شیراز با بیان اینکه فارس در شرایط فعلی آرامش قبل از طوفان است، تاکید کرد که اگر قرنطینه و محدودیت در استان ایجاد نشود بسیاری جان خود را از دست می‌دهند. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از ایسنا فارس؛ ابوالفضل درانی‌نژاد چهارشنبه ٢١ اسفند در جلسه رؤسای […]

    رئیس بخش ویژه بیمارستان علی‌اصغر شیراز: فارس دوران آرامش قبل از طوفان را طی می‌کند/ دکتر خالو، رئیس بخش آی سی یو بیمارستان علی اصغر: پرچم های شیراز را نیمه برافراشته کنید
    پ
    پ

     رئیس بخش ویژه بیمارستان علی اصغر شیراز با بیان اینکه فارس در شرایط فعلی آرامش قبل از طوفان است، تاکید کرد که اگر قرنطینه و محدودیت در استان ایجاد نشود بسیاری جان خود را از دست می‌دهند.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از ایسنا فارس؛ ابوالفضل درانی‌نژاد چهارشنبه ٢١ اسفند در جلسه رؤسای بیمارستان‌های دولتی و خصوصی فارس که با حضور استاندار برگزار شد، گفت: نگران کسب و کار صنوف هستیم اما واقعیت این است که اگر قرنطینه و محدودیت اعمال نشود، کسی زنده نمی‌ماند که کسب و کاری داشته باشیم.

    او که نگرانی در کلامش مشهود بود، با تاکید بر جدی گرفتن شیوع این بیماری، عنوان کرد: امروز پرسنل ما خسته هستند، پس مردم باید در خانه بمانند و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

    رئیس بخش ویژه بیمارستان علی‌اصغر شیراز ادامه داد: امروز ایران به لحاظ مرگ و میر پس از چین و ایتالیا رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و اگر محدودیت‌هایی ایجاد نشود، قطعا آمار مرگ و میر بالا می‌رود.

    دکتر خالو، رئیس بخش آی سی یو بیمارستان علی اصغر شیراز نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه اگر مردم جدی نگیرند و رعایت نکنند، از این پس روزی ١٠ فوتی خواهیم داشت، افزود: این بیماری درمان ندارد. لطفا ترس باجا نه بیجا به مردم انتقال داده شود تا بدانند که وضعیت خوبی نداریم.

    رئیس بخش آی سی یو بیمارستان علی اصغر شیراز خواستار شد تا شهر به حالت نیمه تاریک درآمده و پرچم آن نیمه افراشته شود.

    خالو خطاب به استاندار فارس گفت: بسیاری از مسئولان نمی‌دانند که در چه وضعیتی قرار داریم لطفا مسائل سیاسی را کنار بگذاریم.مردم ما از مدیران خوب تر هستند و این مردم هستند که دارند سیستم فعلی را کنترل می‌کنند.

    رئیس بخش آی‌سی‌یو بیمارستان علی اصغر شیراز تصریح کرد: بسیاری از مدیران فقط آمار را می‌شنوند اما تا چه زمانی می‌خواهند واقعیات را درک کنند؟ارائه آمار اصلا زشت نیست بلکه زشت فوت مردم ما در پی این بیماری است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.