شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رئیس اورژانس فارس اعلام کرد: رشد ۱۴ درصدی تصادف در جاده‌های فارس/ داراب رتبه دوم حوادث برون شهری فارس

    شناسه : 9702 ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ 1381 بازدید ارسال توسط :

    مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که در نیمه اول امسال شاهد افزایش یک درصدی حوادث رانندگی درون شهری و ۱۴ درصدی تصادفات برون شهری به نسبت مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم. به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنا، دکتر محمدجواد مرادیان سه شنبه ۳۰ مهر در جمع […]

    رئیس اورژانس فارس اعلام کرد: رشد ۱۴ درصدی تصادف در جاده‌های فارس/ داراب رتبه دوم حوادث برون شهری فارس
    پ
    پ

    مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که در نیمه اول امسال شاهد افزایش یک درصدی حوادث رانندگی درون شهری و ۱۴ درصدی تصادفات برون شهری به نسبت مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

    به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنا، دکتر محمدجواد مرادیان سه شنبه ۳۰ مهر در جمع خبرنگاران گفت: در ۶ ماه اول امسال ۱۶ هزار و ۳۶۱ مورد تصادف شهری و ۱۰ هزار و ۹۹۲ مورد تصادف جاده ای در استان فارس واقع و در سامانه آماری مرکز مدیریت اورژانس فارس ثبت شده است.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد حوادث برون شهری به ترتیب در شهرستان های مرودشت، داراب و کازرون ثبت شده و شهرستان مرودشت با یک هزار و ۲۰۹ مورد تصادف جاده ای، رتبه نخست این حوادث در استان را به خود اختصاص داده است.

    مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش شمار مصدومان حوادث جاده ای فارس که از این مرکز خدمت دریافت کرده‌اند در شش ماه نخست امسال، گفت: ۳۱ هزار و ۵۶۰ نفر طی شش ماه اول امسال براثر حوادث ترافیکی در فارس مصدوم شده‌اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۸۱ نفر مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

    مرادیان با بیان اینکه آمار تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای فارس در ۶ ماه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد، گفت: در این مدت و براساس آمار مرکز اورژانس ۳۲۴ نفر جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، چهار درصد کاهش را نشان می‌دهد.

    مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی فارس از انجام ۵۶ سورتی پرواز امدادی بالگرد اورژانس هوایی فارس خبر داد و گفت: با استفاده از این پروازها، ۵۱ بیمار با توجه به نیاز فوری به خدمت پیشرفته پزشکی، به بیمارستان منتقل شده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.