سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان داراب به عنوان معاون اداره ثبت ناحیه یک شیراز تعیین شد.

    شناسه : 1191 ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 2897 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش خبرنگار عصر داراب، مهدی اقبال مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس طی حکمی حمید کشاورز رئیس اداره ثبت اسناد و املاک داراب را به عنوان معاون ناحیه یک شیراز منصوب کرد. دوران نزدیک به ۵ سال و نیم مسئولیت حمید کشاورز در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان داراب که از […]

    رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان داراب به عنوان معاون اداره ثبت ناحیه یک شیراز تعیین شد.
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار عصر داراب، مهدی اقبال مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس طی حکمی حمید کشاورز رئیس اداره ثبت اسناد و املاک داراب را به عنوان معاون ناحیه یک شیراز منصوب کرد.
    دوران نزدیک به ۵ سال و نیم مسئولیت حمید کشاورز در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان داراب که از اردیبهشت ۸۹ آغاز شده بود در اواخر شهریور ماه ۹۴ با انتصاب وی به معاونت ناحیه یک شیراز پایان یافت.
    اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه یک شیراز که در شمال شهر شیراز قرار دارد، یکی از شلوغ ترین و پر ارباب رجوع ترین اداره های شیر ت اسناد و املاک شیراز می باشد و دارای حوزه ای بسیار وسیع و گسترده است به نحوی که املاک واقع در محدوده جاده کوار از پل فسا تا قسمتی از رقبات مجاور دریاچه نمک ، املاک در امتداد رودخانه خشک شیراز از شرق به غرب تا پل معالی آباد و انتهای منطقه گلدشت معالی اباد به سمت جنوب همچنین روستاهای حوزه سیاخ دارنگون و تمامی روستاهای واقع در منطقه شرق و جنوب شهرستان شیراز که به طور تقریبی ۷۰ درصد یا سه چهارم کل وسعت شهرستان شیراز است را شامل می شود . از لحاظ جمعیتی نیز ، جمعیتی بیش از یک میلیون نفر تحت پوشش این اداره می باشند. در گستردگی این اداره همین بس که حدود ۵۰۰ هزار پرونده ثبتی وجود دارد و ماهانه نزدیک به ۵۰۰۰ پرونده نیز به این آمار اضافه می شود.
    شنیده ها حاکی از انتخاب محسن زواران حسینی رئیس فعلی اداره ثبت اسناد و املاک زرین دشت به عنوان جانشین کشاورز در داراب دارد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.