سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در دیدار مسوولین قضایی با امام جمعه داراب مطرح شد؛ موسوی: داراب یکی از امن ترین شهرهای فارس است/ خورشیدی: با کسانی که در فضای مجازی با آبروی مردم بازی می کنند برخورد می کنیم

    شناسه : 3541 ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 908 بازدید ارسال توسط :

    به مناسبت آغاز  هفته قوه قضائیه  مسوولین قضایی شهرستان  با امام جمعه داراب دیدار کردند. به گزارش عصر داراب ؛  در این دیدار گفت: الحمدلله درب اتاق بنده و دادستان و قضات به روی مردم باز است و دست واسطه ها و دلال ها قطع شده است و اجرای عدالت و تکریم ارباب رجوع در […]

    در دیدار مسوولین قضایی با امام جمعه داراب مطرح شد؛ موسوی: داراب  یکی از امن ترین شهرهای فارس است/ خورشیدی:  با کسانی که در فضای مجازی با آبروی مردم بازی می کنند برخورد می کنیم
    پ
    پ

    به مناسبت آغاز  هفته قوه قضائیه  مسوولین قضایی شهرستان  با امام جمعه داراب دیدار کردند.

    به گزارش عصر داراب ؛  در این دیدار گفت: الحمدلله درب اتاق بنده و دادستان و قضات به روی مردم باز است و دست واسطه ها و دلال ها قطع شده است و اجرای عدالت و تکریم ارباب رجوع در دستور کار ماست.قضات ما سفارش ناپذیرند و هرجا سفارشی شده حساس شده اند.

    وی  در خصوص پرونده های ورودی به دادگستری داراب گفت:  ا در سال گذشته  ۲۶۵۰۰ پرونده پرونده به دادگستری داراب وارد شده  بوده که با افتخار می گویم تمام پروند ها رسیدگی و مختومه شدند.

      موسوی در خصوص وضعیت امنیتی شهرستان هم گفت: داراب  یکی از امن ترین شهرهای فارس است و در برخورد با اراذل و اوباش با قاطعیت ایستاده ایم و آرامش را از آنان گرفته ایم.
    حجه الاسلام خورشیدی دادستان داراب نیز با اشاره به تصرفات غیر قانونی و آتش سوزی در منابع طبیعی گفت:  بیشترین رفع تصرف در خصوص عرصه های ملی در داراب داشته ایم و با کسانی که عامدانه جنگل را آتش می زندد هشدار می دهیم که شدیدترین برخورد خواهیم کرد و به همین منظور فردی که اخیرأ عامدانه جنگل را آتش زده بود به هفت سال زندان محکوم کردیم.
    دادستان داراب در خصوص برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر  گفت: در برخورد با عمده فروشان و خورده فروشان مواد مخدر نیز فعالیت های خوبی انجام شده است و توسط رئیس دادگستری حکم اعدام برای ۲۰ نفر از قاچاقچیان سابقه دار در دادگستری صادر شده است. دادستان داراب گفت به سارقین و جرایم خشن در زندان مرخصی نمی دهیم.
    دادستان داراب در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در مرکز شهر داراب نیز تذکر داد و گفت: دستور تخریب چند فقره ساخت و ساز غیر مجاز نیز به شهرداری داده ایم.
    دادستان داراب  در خصوص برخورد با کسانی که در فضای مجازی با آبروی مردم بازی می کنند  گفت: به افرادی که در فضای مجازی با آبروی مردم بازی کنند و مخربین فضای مجازی و آنهایی که به نهادهای انقلابی نظام توهین کنند به شدت برخورد می کنیم و تاکنون نیز با  چند نفر برخورد قضایی شده است.

    IMG-20160623-WA0057 (Copy) IMG-20160623-WA0058 (Copy) IMG-20160623-WA0059 (Copy)

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.