سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دکتر عسکری منتخب مردم در مجلس یازدهم: ما فضای تخریب کوتاه مدت را به فضای رفاقت بلند مدت تبدیل خواهیم کرد/ وام دار کسی نیستم

    شناسه : 10632 ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 1959 بازدید ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : عصر داراب نیوز

    جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه شهرستان های داراب و زرین دشت با منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پسین یکشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۸ در سالن جلسات شورای اسلامی شهر داراب برگزار شد. در این جلسه ابتدا خبرنگاران و مدیران رسانه های دو شهرستان نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف شهرستان از جمله ارتباط […]

    دکتر عسکری منتخب مردم در مجلس یازدهم:  ما فضای تخریب کوتاه مدت را به فضای رفاقت بلند مدت تبدیل خواهیم کرد/ وام دار کسی نیستم
    پ
    پ

    جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه شهرستان های داراب و زرین دشت با منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پسین یکشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۸ در سالن جلسات شورای اسلامی شهر داراب برگزار شد.

    در این جلسه ابتدا خبرنگاران و مدیران رسانه های دو شهرستان نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف شهرستان از جمله ارتباط مستمر رسانه ای نماینده منتخب با اصحاب رسانه، نقد پذیری، انتخاب مدیران بر اساس توانمندی، توجه به سرمایه گذاران، توجه ویژه به بانوان، کمک در جهت شناساندن و توجه به پتانسیل های گردشگری دو شهرستان، حرکت در مسیری که وعده داده شده و رفع مشکلات دفتر خبر و حوزه ارتباط تصویری و موارد دیگری  را بیان کردند.

    دکتر محمد جواد عسکری منتخب مردم حوزه انتخابیه داراب و شهرستان در پایان نقطه نظرات خود را پیرامون موارد مطرح شده بیان کرد.

    وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حوزه رسانه ای شهرستان گفت: خبر اگر منصفانه باشد یقینا در مسیر توسعه شهرستان تأثیر گزار خواهد بود، خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند، کاستی ها را می بینند و مدیران باید با آنها همکاری کرده و و در رفع مشکلات  و نقاط ضعف تلاش کنند.منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در قاموس ما قهر با رسانه ها وجود ندارد و هر زمانی که اراده کنید آمادگی برگزاری جلسه  و یا نشست خبری را داریم.

    دکتر عسکری استفاده از ظرفیت نمایندگان ادوار را یکی از برنامه های خود دانست و افزود: معتقدم که باید از ظرفیت نمایندگان ادوار و همچنین کاندیداهای مجلس استفاده کنیم.

    وی در با اشاره به فضای  تخریب در ایام انتخابات گفت: گر چه علیه ما تخریب زیادی صورت گرفت اما بنده همه را بخشیده ام و کاری به گذشته ندارم، تخریب در قاموس ما جایی ندارد و ما فضای تخریب کوتاه مدت را به فضای رفاقت بلند مدت تبدیل خواهیم کرد. بنده نیامده ام که که انتقام بگیرم بلکه آمده ام تا نوکری مردم کنم.اگر وعده ای داده ام بخاطر تجربه ۱۴ ساله کارهای اجرایی بوده و این توانمندی را در خودم دیده ام که وعده داده ام. اختلافات حتی حداقلی برای توسعه دو شهرستان مضر و خطرناک است و همه ضرر خواهند کرد.

    دکتر عسکری به تکریم سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود: در بحث سرمایه گذاری کار کرده و تجربه دارم، باید سرمایه گذار را تکریم کرد در این صورت است که خروجی آن اشتغال و تولید می شود. باید برای سرمایه گذاران اعتماد سازی کنیم زیرا نگاه آنها  برد برد است، نباید بروکراسی اداری مانع کار سرمایه گذاران شود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنده برای فعالیت  در دوره ۴ ساله نمایندگی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارم.

    نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص جابجایی مدیران گفت: بنا دارم در دو شهرستان افراد قوی بگرام، تحصیل، تجربه، کارآمدی،جهادی بودن، شهامت، شجاعت جزء خصوصیات بارزاینگونه مدیران است.

    وی به برنامه های خود اشاره کرد و گفت: بنده حول ۴ محور کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری کار خواهم کرد.

    دکتر عسکری خود را وام دار کسی ندانست و افزود: بنده به هیچ کس وعده نداده و پشت پرده با کسی نبسته ام  و وامدار هیچ کس نیستم.

    منتخب مردم شفاف سازی را بخشی را یکی از اهداف خود دانست و افزود: شفاف سازی در سطح دولت، استان و شهرستان باید لمس شود، ما حتی برای رأی خود در مجلس هم به مردم توضیح خواهیم داد.

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.