پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دکتر عسکری در نماز جمعه مطرح کرد؛ مدیران به مردم پاسخگو باشند/ از گذشتگان تشکر میکنم اما وضعیت مطلوب نیست

    شناسه : 12433 ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 584 بازدید ارسال توسط :

    دکتر عسکری در نماز جمعه مطرح کرد؛ مدیران به مردم پاسخگو باشند/ از گذشتگان تشکر میکنم اما وضعیت مطلوب نیست. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر محمد جواد عسکری در جمع نمازگزاران نماز جمعه ی شهرستان داراب گفت: امروز مردم نسبت به بعضی از مدیریت ها گله مندند و معتقدم باید همه در […]

    دکتر عسکری در نماز جمعه مطرح کرد؛ مدیران به مردم پاسخگو باشند/ از گذشتگان تشکر میکنم اما وضعیت مطلوب نیست
    پ
    پ

    دکتر عسکری در نماز جمعه مطرح کرد؛ مدیران به مردم پاسخگو باشند/ از گذشتگان تشکر میکنم اما وضعیت مطلوب نیست.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر محمد جواد عسکری در جمع نمازگزاران نماز جمعه ی شهرستان داراب گفت: امروز مردم نسبت به بعضی از مدیریت ها گله مندند و معتقدم باید همه در یک فضای پاسخگویی قرار بگیرند.

    وی افزود: فلسفه ی وجودی مسئولین به واسطه ی مردم است و باید در راستای خدمت صادقانه به مردم تلاش کنیم و همه در راستای مسئولیت و ماموریتی که دارند باید پاسخگو باشند.

    دکتر عسکری گفت: مدیران باید از خود گذشتگی داشته باشند و به مردم پاسخ دهند.

    شنیده ام برخی از دستگاه ها با مردم خوب برخورد نمی کنند اگر به نتیجه برسم اجازه نخواهم داد. با شعار وحدت برای خدمت آمده ام و معتقدم در سایه ی این شعار با وحدت و همدلی خدمت کنیم‌.

    نماینده داراب و زرین دشت در مجلس گفت: از عزیزانی که در گذشته خدمت کرده اند تشکر می کنم اما وضع موجود مطلوب نیست. بیش از ۱۰۰ مسئول کشوری و استانی را به شهرستان آورده ام تا مشکلات را از نزدیک ببینند و در جهت حل مشکلات اقدام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: در حوزه ی بهداشت و درمان تلاشم بر این است که وضعیت را به نقطه ی مطلوب برسانیم. تاکنون قریب یکصد مجوز استخدام جدید گرفته ایم و ۱۱ متخصص در بیمارستان جذب شده است.باید کاری کنیم که مردم آواره ی شهرهای همجوار نباشند.

    دکتر عسکری گفت: نقشه ی بیمارستان دوم ایراداتی داشت که اصلاحات انجام دادیم و برای آن بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار گرفته ایم.در اورژانس هوایی زحماتی کشیده شده اما نقایصی داشت که با جذب ۳ میلیارد تومان مشکلات را رفع و آشیانه در بیمارستان ایجاد و افتتاح شد.

    وی در خصوص بودجه های جذب شده در این مدت گفت: برای حوزه راه های اصلی شهرستان اعتبار ۱۲۰ میلیاردی از ماده ی ۵۶ گرفته ایم. از اعتبار ملی ۵۷ میلیارد اعتبار گرفته ایم که پیمانکار ۳۰ میلیارد تومان مطالبه داشته است‌.

    دکتر عسکری در خصوص ایجاد اشتغال گفت: تا پایان سال ۴ کارخانه کلنگ زنی خواهد شد که بر اساس روز شمار کار ساخت آن انجام می شود.

    وی گفت: در حوزه ی بی کربنات کلسیم با ایمیدرو به توافق رسیده ایم که کارخانه ی سیمان در اجرای این طرح اقدام نماید. سرمایه گذاری این طرح از درآمدهای کارخانه سیمان خواهد بود و کارخانه ی تراکتور سازی در داراب نیز راه اندازی خواهد شد.

    وی گفت: در خصوص راه اندازی کارخانه ی ریسندگی و بافندگی با ایدرو وارد مذاکره شده ایم که به زودی به مرحله ی اجرا در خواهد آمد.

    وی تاکید کرد: امروز اشتغال دغدغه ی جوانان و پدران و مادران است
    درمقابل جوانان مکلفیم زمینه ی اشتغال را فراهم کنیم. ۵۰ میلیارد تومان اعتبار کم بهره ی ۴ و ۶ درصد را برای ایجاد اشتغال در روستاها گرفته ام.

    عسکری در خصوص طرح فاضلاب شهری گفت: تنها شهرستانی بودیم که ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه ی فاضلاب شهری را اخذ کردیم که خوشبختانه با سرعت در خیابان های شهر در حال اجرا است.

    نماینده مردم در‌مجلس در خصوص پیگیری راه اندازی فرودگاه نیز گفت: رئیس فرودگاه های کشور را فردا به داراب دعوت کرده ام که در یک مرحله ۱۰ میلیارد تومان و در مرحله ی دوم ۵۰ میلیارد اعتبار گرفته ایم .
    خوشبختانه در این مدت ساختمان پلیس فرودگاه تکمیل و فنس کشی شروع شده است.

    وی در‌خصوص طرح های ورزشی نیز گفت: عملیات اجرایی زمین چمن ورزشگاه شماره ی ۲ داراب بزودی آغاز خواهد شد‌‌ و اجرای چندین زمین چمن در روستاها در دستور کار است‌.

    وی گفت: در حوزه ی گاز اجرای قسمت دوم بخش فسارود، و گازرسانی به منطقه کوهستان، مروارید و شکرویه آغاز خواهد شد و گاز فرگ نیز بزودی با رفع نواقص افتتاح خواهد شد.

    دکتر عسکری با تاکید بر اینکه در راستای احقاق حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد، گفت: در حوزه ی آموزش و پرورش ۱۰۰ فضای آموزشی مشکل جدی دارد.۲۵۰۰ کیلومتر خوراک را به مهاباد منتقل کردید چرا پتروشیمی داراب رها شده است؟ در راستای پدافند غیر عامل دلیلی ندارد که همه ی پتروشیمی ها در یکجا باشد. ۳۰۰ میلیارد تومان در پتروشیمی هزینه شده است.

    وی ادامه داد: جلساتی با حضرت آیت الله دژکام داشته ایم و در کنار قرارگاه با تعدادی سرمایه گذار صحبت کرده ایم.در راستای حل مشکل پتروشیمی با تمام توان تلاش خواهم کرد‌.

    نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: طرح اصلاح، احیاء و بازسازی و نوسازی باغات مرکبات را اجرایی کرده ایم و بزودی تسهیلات به باغداران پرداخت خواهد شد.

    وی گفت: فردای شب سرمازدگی با معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی جلسه داشته ام و با حمایت دولت اعتباراتی به باغداران اختصاص خواهد یافت.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.