چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دکتر عسکری در آئین تکریم و معارفه فرماندار ویژه داراب: نگاهم خدمتگزاری ست؛ من کار می خواهم آقای فرودی/ اگر در پاره ای از مسائل منتقدیم اما نگاهمان تعامل گونه است؛ اما اگر کسی ناکارآمد باشد ونتواند کار بکند قطع به یقین عذر او را خواهیم خواست

    شناسه : 11929 ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 1029 بازدید ارسال توسط :

    محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در آئین تکریم و معارفه فرمانداران ویژه جدید و سابق شهرستان داراب که در تاریخ ۱۲ مهر ماه در سالن آمفی تأتر برگزار شد؛ فلسفه وجودی همه مسئولین را خدمت صادقانه و بی منت به مردم دانست و افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که […]

    دکتر عسکری در آئین تکریم و معارفه فرماندار ویژه داراب: نگاهم خدمتگزاری ست؛ من کار می خواهم آقای فرودی/ اگر در پاره ای از مسائل منتقدیم اما نگاهمان تعامل گونه است؛ اما اگر کسی ناکارآمد باشد ونتواند کار بکند قطع به یقین عذر او را خواهیم خواست
    پ
    پ

    محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در آئین تکریم و معارفه فرمانداران ویژه جدید و سابق شهرستان داراب که در تاریخ ۱۲ مهر ماه در سالن آمفی تأتر برگزار شد؛ فلسفه وجودی همه مسئولین را خدمت صادقانه و بی منت به مردم دانست و افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که شیرینی آن به کام مردم ریخته شود. امروز اگر نگاه می کنیم اگر ایران به عنوان امپراطور عظیم اسلامی است همه اینها به برکت وجود و حضور به موقع مردم در صحنه های مختلف است. در راستای خدمتگزاری باید تلاش ها مضاعف باشد.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ وی خطاب به فرودی فرماندار ویژه شهرستان داراب گفت: خدمت آقای فرودی عرض کنم ما نگاهمان خدمتگزاری و تلاش شبانه روزی است. تلاش هایی شده اما کافی نبوده است. قطع به یقین باید به طور شبانه روزی کار کنیم و تلاش کنیم تا مردم آن نتایجی که در راستای انتخابشان است ببینند. شعار ما و هدف ما خدمتگزاری  به مردم  است. امروز اگر در پاره ای از مسائل منتقدیم اما نگاهمان تعامل گونه است اگر دیروز به آقای مدرس خیابانی رأی منفی دادیم، امروز به آقای رزم حسینی رأی اعتماد می دهیم و روز بعد او را به استان فارس می کشانیم. چرا؟ چون در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنیم.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در روز بعد از انتخابات به جای اینکه در جشن پیروزی شرکت کنم به گلزار شهدا رفتم و قبل از ورود به مجلس هم بر سر مزار شهدا رفتم؛ اما اعتقادمان بر این است در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی به عناصر فرصت طلب قطعا اجازه نخواهیم داد و در این راستا عهد بستیم فضای توسعه همه جانبه کشور را بر اساس منویات مقام معظم رهبری پیش ببریم. سند چشم انداز ۲۰ ساله نظام، جهش و رونق تولید و اشتغال جوانان است؛ اینها جزو اولویت های اصلی ماست.

    عسکری در ادامه گفت: امروز کشاورزان ما که گله مند هستند اگر در راستای خرید تضمینی محصولات کشاورزی حرکتی انجام نمی دادیم در آینده ای نزدیک با مشکل عدیده مربوط به نیازمندی ها و در بحث واردات نهاده ها مواجه می شدیم. در مسیر توسعه تلاش همه جانبه خود را انجام خواهیم داد.

    وی افزود: در بحث فضای شهرستان نگاه ما تعامل گونه است. کاری هم به فضای سیاسی نداریم؛ اما اگر کسی ناکارآمد باشد ونتواند کار بکند قطع به یقین عذر او را خواهیم خواست؛ نه با کسی عهد اخوت بستیم نه دنبال معامله گری هستیم. هر کس می تواند در این حوزه ها کار بکند یا علی بسم الله. هر کس نمی تواند کار کند خداحافظ . بنای ما بر این است که باید کار و تلاش کنیم که اتفاقات خوبی بیفتد.

    عسکری گفت: ما تعداد زیادی از مسئولین را روانه شهرستان کردیم؛ معاونین وزرا و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و در آینده ای نزدیک وزرا. با برنامه ریزی قطعا خدمت شما خواهم گفت چه اتفاقاتی افتاده. پروژه هایی که کمبود اعتبارات داشته وضعیتشان چه بوده، وضعیت فضای درمانی به چه صورت بوده است. برای اولین بار آقای دکتر لطفی را به شهرستان آوردیم فقط ۹۴ میلیارد تومان در بحث بیمارستان جدید اعتبار اختصاص دادیم و امروز مدیر کل زیر ساخت وزارت بهداشت به شهرستان تشریف می آورند تا این حرکت را شروع بکنیم. توجهی که به زیرساختهای شهر شهرستان شده که بعضی ها شیطنت هایی که کردند که ما نادیده می گیریم.

    وی افزود: از اعتبار صد میلیارد تومانی بانک توسعه اسلامی، ۱۵ میلیارد تومان آزاد شد و فردا به اتفاق پیمانکار و شهردار محترم  و اعضای شورای اسلامی کار را دنبال خواهم کرد.

    وی در خصوص مسکن مهر و مشکلات مربوطه گفت: تنها شهرستانی بودیم که در حوزه مسکن مهر جزو عقب ترین ها بودیم. نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان برای پروژه از گردنه بیخه دراز تا قلعه بیابان اختصاص دادیم و آماده است. ۲۵۰۰ وام مسکن گرفتیم.

    عسکری در ادامه مجددا خطاب به فرودی فرماندار ویژه جدید داراب گفت: آنچه که برای من مهم است این است که آقای فرودی با عزم جدی و اراده ای قوی در حوزه شهرستان کار را دنبال کند. من کار می خواهم آقای فرودی. نگاهم بر خدمتگزاری است. ان شالله با عزمی جدی و اراده قوی درکنار هم و دوستان ما هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد. برادر ما حاج خلیل هم در فضای شهرستانی و استانی در کنار شماست و با هماهنگی هم مسیر را جلو می بریم و من هم در حوزه ملی، استانی و شهرستانی در خدمت شما خواهم بود تا ان شالله اتفاقات میمون و مبارکی رقم بخورد.

    عسکری عنوان کرد: نکته مهم دیگری که باید عرض کنم این است که ما نه اهل تملق گویی هستیم و نه اجازه می دهیم فضای چابلوسی در شهرستان نهادینه شود. این شهرستان اگر عقب افتاده درصدی از آن به خاطر همین مسائل بوده من اگر ببینم مدیری نمی تواند کار کند حتما عذر او را می خواهم. من نیامدم ببینم و نظاره گر باشم بر کاهلی ها و کم کاری ها. من آمده ام کار کنم. من آمده ام برای خدمتگزاری صادقانه. مبنای ما کار و تلاش است نه عمر دولت. طبق قانون عمر دولت یک سال دیگر تمام می شود و ما قرار نیست بنشینیم تا عمر دولت تمام شود. ما کارمان را شروع کردیم. من از فردای انتخابات کار را شروع کردم هر کسی هر ایده ای دارد، نوآوری دارد در راستای خدمت به مردم یا علی بسم الله. قرار نیست کسی با واسطه با من ارتباط برقرار بکند. در راستای همین واسطه هست که فساد ایجاد می شود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.